۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۵۲

عزیزی خادم بیان کرد؛

امکانات تیم ملی فوتبال در 30 سال گذشته بی‌سابقه بوده است

امکانات تیم ملی فوتبال در 30 سال گذشته بی‌سابقه بوده است

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه امکانات تیم ملی فوتبال بعد از انقلاب بی سابقه بوده است گفت: درست است بازی با قطر برای ما اهمیت زیادی دارد ولی دو بازی دیگر ما مقابل لبنان و کره جنوبی هم بی اهمیت نیست و به همین خاطر نباید در مورد کی روش شتابزده عمل کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب الدین عزیزی خادم در جمع خبرنگاران درباره دیدار تیم ملی ایران مقابل قطر اظهار داشت: آنچه که تاکنون از دستمان بر می‌آمده است انجام داده‌ایم. امیدوارم تیم ملی نتیجه خوبی مقابل قطر بگیرد تا روز سه شنبه دل مردم را شاد کنیم.

وی با بیان اینکه تدارکات لازم برای تیم ملی صورت گرفته است خاطر نشان کرد: در 30 سال بعد از انقلاب امکانات تیم ملی بی نظیر بوده است. همدلی و همفکری لازم در فدراسیون برای گرفتن نتیجه حاکم است و این وحدت بین رسانه ها هم وجود دارد. که این یک نقطه عطف در فوتبال ماست.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: وقتی می گوئیم امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در تیم ملی فراهم بوده منظورمان کادر فنی، برگزاری اردوهای متعدد و هارمونی و هماهنگی در فدراسیون است و همچنین انعطاف فدراسیون فوتبال مقابل سرمربی که در نوع خود بی سابقه بوده است.

عزیزی خادم در بخشی از صحبتهایش بازی ایران و قطر را در حد فینال دانست و گفت: ما از نتیجه گیری برابر قطر ناامید نیستیم و انشاالله فضایی ایجاد شود که بازیکنان از قطر دست پر برگردند.

وی همچنین درباره صحبت های حیدر بهاروند یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه بازی با قطر آخرین فرصت کی‌روش در تیم ملی است تاکید کرد: بهاروند نظر شخصی اش را گفته. درست است بازی با قطر برای ما مهم است ولی دو بازی دیگر مقابل لبنان و کره جنوبی هم اهمیت زیادی دارد. پس نباید شتابزده عمل کنیم و باید به حفظ آرامش کمک کنیم.

عزیزی خادم در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور وینگادا در تیم ملی گفت: من از این موضوع بی اطلاع بودم و چون در حوزه فنی است به آن وارد نمی شوم. ولی از حضور هر کسی در تیم ملی که بتواند به ما کمک کند خوشحال می شویم. وینگادا قرابت و نزدیکی فرهنگی با کی روش داشت و این می تواند به سرمربی تیم ملی کمک کند.

کد خبر 2068518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha