۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۰۱

صلصالی در گفتگو با مهر:

مذاکره صادقیان با پرسپولیس غیرحرفه‌ای نبود/ بعد از پایان بازی‌ها در مورد آینده تصمیم‌می‌گیرم

مذاکره صادقیان با پرسپولیس غیرحرفه‌ای نبود/ بعد از پایان بازی‌ها در مورد آینده تصمیم‌می‌گیرم

اصفهان – خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به بحث مذاکره پیام صادقیان با پرسپولیس گفت: به نظر من بر خلاف انتقاداتی که نسبت به مذاکره پیام صادقیان با پرسپولیس مطرح می‌شود، این بازیکن حق داشت برای آینده خود با تیم‌های دیگر صحبت کند.

محمد صلصالی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن برای دیدارهای پلی‌آف اظهار داشت: ما همه روزه از ساعت 16:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برای حضور در بازی‌های پلی‌آف تمرین می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که در دیدار با پاس همدان با آمادگی به میدان برویم.

وی در مورد غیبت ملی‌پوشان ذوب‌آهن در این مسابقه اظهار داشت: مسئولان باشگاه اعلام کرده‌اند که بازیکنان تیم ملی برای بازی‌های پلی‌آف می‌رسند و امیدوارم که این اتفاق صورت گیرد زیرا برایمان مهم است که بازیکنان ملی‌پوش نیز در ترکیب تیم به میدان بروند تا ما بتوانیم در دو بازی به پیروزی برسیم.

کاپیتان ذوب‌آهن پیرامون فصل آینده و اینکه آیا برای فصل آینده در تیم اصفهانی می‌ماند یا خیر، بیان داشت: فعلا همه تمرکزم بر بازی‌های باقیمانده است و من با هرجا صحبت کرده‌ام، به آنها اعلام کرده‌ام که تا پایان بازی‌ها مذاکره‌ای با من نداشته باشید چون درست نیست که بازیکن زمانیکه هنوز با باشگاه خود قرارداد دارد، با باشگاه‌های دیگر صحبت کند.

وی افزود: این مسئله برای من از نظر اخلاقی صحیح نیست بنابراین ترجیح می‌دهم که بعد از پایان بازی‌ها در مورد فصل آینده‌ام تصمیم‌گیری کنم.

صلصالی با اشاره به مذاکره پیام صادقیان با باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده بیان داشت: البته نمی‌شود گفت که کار پیام برای مذاکره با پرسپولیس غیر حرفه‌ای بود چون او هم حق دارد برای آینده خودش تصمیم‌گیری کند و این مسئله کاری به بازی‌های باقیمانده ما ندارد. بایر مونیخ سه جام برده اما بین فصل اعلام می‌کند که قرار است مربی عوض شود و هیچ مشکلی نیز به وجود نمی‌آید.

وی افزود: به هر حال بازیکنان ما حق دارند که با تیم‌های دیگر مذاکره کنند چون آینده‌شان را دوست دارند اما از سوی دیگر همه سعی و تلاش خود را در ذوب‌آهن به کار می‌گیرد و با همه توان خود در تمرینات باقی‌مانده و مسابقات حضور پیدا می‌کنند بنابراین به نظر من مشکلی ندارد که برای سال آینده با باشگاه‌های دیگر مذاکره کنند.

صلصالی اضافه کرد: البته صادقیان اعلام کرده که در ذوب‌آهن می‌ماند اما فکر نمی‌کنم که مذاکره او با باشگاه‌های دیگر مشکلی داشته باشد.

کد خبر 2068666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha