۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۲۴

ابن قاسم:

امیر آبادی از فولاد جدا شد/سه بازیکن رضایت نامه گرفتند

امیر آبادی از فولاد جدا شد/سه بازیکن رضایت نامه گرفتند

اهواز - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با پایان یافتن قرارداد مهدی امیرآبادی، این بازیکن از تیم فولاد جدا شد.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امیر آبادی که فصل قبل از تیم فوتبال استقلال تهران به فولاد پیوست بعد از پایان فصل به علت اینکه تنها یک سال با فولاد قرارداد بسته بود، بازیکن آزاد محسوب می شد و هم اکنون از فولاد جدا شده و می تواند تیم آینده خود را انتخاب کند.

وی افزود: همچنین با صلاحدید کادرفنی، رضایت نامه سه بازیکن به نام های طالب ریکانی، عباس پورخسروانی و میثم کریمی که در فصل گذشته جزو نفرات فولاد بودند صادر شد و آنها می توانند تیم آینده خود را انتخاب کنند. البته با توافقات صورت گرفته میثم کریمی به صورت قرضی و برای مدت یک سال به تیم فوتبال تازه لیگ برتری شده و اهواز استقلال تهران پیوست تا این تیم را در رقابت های لیگ برتر فصل آینده همراهی کند.

ابن قاسم در خصوص حضور علی کریمی و ابراز تمایل باشگاه فولاد خوزستان در این تیم عنوان کرد: ما به علت اینکه کریمی تجربه بالایی دارد و می توانست بار تجربه تیم برای حضور در رقابت های آسیایی را بالا ببرد به این بازیکن پیشنهاد حضور در تیم خود را دادیم ولی وی در این خصوص تاکنون جوابی نداده و به نظر می رسد تمایل برای حضور در اهواز نداشته باشد.

سرپرست فولاد خوزستان در خصوص اینکه گفته می شود سید مهدی سیدصالحی یکی از گزینه های فولاد برای حضور در خط حمله است، عنوان کرد: به این بازیکن پیشنهاد خود را ارئه کرده ایم و هم اکنون منتظر جواب این بازیکن برای حضور در فولاد هستیم که البته وی قرار است تا امروز جواب خود را برای حضور در فولاد ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه اغلب بازیکنان شاخص فصل قبل این تیم قرارداد خود را تمدید کرده اند، افزود: در مدت اخیر قرارداد بازیکنانی چون عبداله کرمی، سروش رفیعی، مهدی نوری، ارشاد یوسفی، امید خالدی، بختیار رحمانی، مهرداد جماعتی، دو بازیکن بزریلی فولاد و ایوب والی تمدید شده و مذاکره برای تمدید قرارداد سایر بازیکنان فولاد برای حضور پرقدرت در لیگ برتر و پلی آف جام باشگاه های آسیا ادامه دارد.

ابن قاسم عنوان کرد: همچنین ابوالقاسم جعفری به عنوان اولین خرید لیگ برتری فولاد از این سپاهان جدا و به فولاد خوزستان پیوست.

کد خبر 2068677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha