۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۱۶

مجید جلالی:

سیاست باشگاه تراکتورسازی در امتداد تفکرات من است/ امسال چند پدیده رو می کنم

سیاست باشگاه تراکتورسازی در امتداد تفکرات من است/ امسال چند پدیده رو می کنم

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه فضای فوتبال آذربایجان شرقی می تواند در فوتبال کشور تاثیرگذار شود، گفت: پس از یک دوره کار توام با سربلندی اکنون خوشحالم در باشگاهی کار می کنم که در مسیر قهرمانی قدم بر می دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی عصر دیروز یکشنبه در مراسم معارفه خود در جمع خبرنگاران و تعدادی از هواداران تیم تراکتورسازی اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که بعد ازیک دوره  کار سربلند در خوزستان عزیز و بعد از یک سال استراحت ضروری مجددا موهبت پوشیدن لباس مقدس سرمربیگری را به من اعطا نمود .

وی افزود: می گویم لباس مقدس مربیگری، چون اعتقاد دارم که در این لباس فرصتی دارم تا لحظات سخت زندگی را تجربه کنم و در آن شرایط از خودم مراقبت کنم.  اکنون بار دیگر فرصتی دارم تا به جوانان کشورم خدمت کنم و آنها را هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی و فرهنگی بسازم که این یکی از مسئولیت های مهم مربیگری است .

جلالی تصریح کرد: می دانم که کار مربیگری در هر جا شروع و پایانی دارد و شروع کار مصادف با آغاز شمارش معکوس برای پایان کار است با این حال از خداوند بزرگ می خواهم که یاری کند تا بتوانم در روز پایان در پیشگاه او و پیش مردم خوب و با محبت آذربایجان سربلند و رو سفید باشم .

وی با بیان اینکه یک مربی نباید قول قهرمانی بدهد، تلاش خود و دیگر اعضای تیم تراکتورسازی را برای رسیدن به قهرمانی دانست و گفت: در برابر خداوند بزرگ با شما اصحاب رسانه و مردم بزرگ و خوب آذربایجان قهرمان متعهد می شوم که تمام تلاش خود و همکارانم را با تمام توان در جهت بزرگی باشگاه تراکتورسازی و خوشحال کردن مردم این دیار به کار بندیم تا بتوانیم در فوتبال کشور چه از نظر شیوه بازی و نتیجه گیری و رفتار مربیان ، بازیکنان و هواداران بعنوان یک الگوی بزرگ و اخلاقی در کشورمان مطرح باشیم . 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه با اشاره به اینکه فضای فوتبال تبریز همواره نشان داده که می تواند در فوتبال کشور تاثیرگذار باشد، یادآور شد: کسی که خواهان خدمت باشد، می تواند در چنین فضایی به فوتبال خدمت کند و من از اینکه در باشگاهی که در مسیر حرفه ای قدم بر می دارد کار می کنم، خوشحالم و می گویم که مدیر باشگاه نیز نگاهش به آینده است.

وی افزود: وقتی با باشگاه تراکتورسازی مذاکره می کردم، متوجه شدم که سیاست این باشگاه در امتداد هدف کاری من است، امیدوارم با این هماهنگی بتوانیم برای فوتبال آذربایجان شرقی تاثیرگذار بوده و باعث اعتلای فوتبال این استان باشیم.

جلالی در پاسخ به سئوالی در ارتباط با برنامه وی برای فوتبال استان و تیم تراکتورسازی، عنوان کرد: ما سعی می کنیم که کار خود را به طور همزمان در بعد حرفه ای و نتیجه گرایی و بعد سازندگی پیش ببریم و در این راستا من برنامه ای تحت عنوان توسعه فوتبال جوانان آذربایجان شرقی دارم که تقدیم باشگاه خواهم کرد.

وی با بیان اینکه تا سه سال آینده آذربایجان شرقی تبدیل به قطب فوتبال کشور خواهد شد، اظهار داشت: برای فصل جاری و تیم بزرگسالان نمی توانم وعده بومی گرایی را بدهم و با توجه به انتظاراتی که از تیم تراکتورسازی می رود، امسال باید کمی از حریم بومی گرایی عبور کنیم اما چنانچه برنامه های من تحقق یابد، تا سه سال آینده آذربایجان شرقی تبدیل به قطب فوتبال کشور خواهد شد.

این مربی که ملقب به کامپیوتر فوتبال ایران است، در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا باشگاه تراکتورسازی توانایی و ابزار موفقیت در سه جام مختلف را در فصل آتی دارد؟ گفت: به موضوعی اشاره کردید که چهار، پنج روز است من و همکارانم را شبانه روز درگیر خود کرده است، ما به دنبال این هستیم که کمبودها را برطرف کنیم و بر اساس ایده هایی که داریم یارگیری کنیم تا در سه جبهه ای که باید حضور داشته باشیم، ناکام نباشیم.

وی ادامه داد: شما در همین فصل جاری هم چند جوان زیر 23 سال را خواهید دید که پدیده فوتبال ایران خواهند بود، ما اکنون به دنبال جذب آنها هستیم و هر موقع که کار انتقالشان تمام شد، نام آنها را اعلام خواهیم کرد.

جلالی در این ارتباط افزود: هدف بزرگ ما لیگ برتر است و هدف بزرگتر ما، حضوری موفق در لیگ قهرمانان آسیا است و از اینرو ما در کنار بازیکنان جوان، چند بازیکن با تجربه هم جذب خواهیم کرد تا تیمی کامل در اختیار داشته باشیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به کسب یک جام برای هواداران تراکتورسازی گفت: من در چند فصل خودم مربی بدنساز تیمم بوده ام و اتفاقا هر موقع که بدنسازی تیم زیر نظر خودم بوده، موفق عمل کرده ایم، امسال نیز قصد دارم همچون فصلی که پاس را قهرمان کردم، بدنسازی تیم تراکتورسازی را خودم زیر نظر داشته باشم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص اینکه چه تعداد از بازیکنان فصل گذشته حفظ خواهد شد، تصریح کرد: عقل مربیگری می گوید که تیمی که فصل گذشته نایب قهرمان شده، باید اسکلت آن تیم حفظ شود. در همین رابطه من شخصا با بازیکنانی مثل دهنوی، فروزان، اسدی، نصرتی، سیدصالحی و کریمیان صحبت کردم که در تراکتورسازی بمانند، من معتقدم که تراکتورسازی ظرفیت هایی از فصل گذشته دارد و البته باید ظرفیت هایی نیز به آن اضافه کنیم.

وی افزود: در خصوص بازیکنان خارجی هم باید بگویم که بهتر است به جای بازیکنان خارجی با کیفیت پائین از بازیکنان خودمان استفاده کنیم مگر اینکه در یک پستی ضعف داشته باشیم و بخواهیم از بازیکن با کیفیت خارجی در آن پست استفاده کنیم.

کد خبر 2068888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha