۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲

طیری:

بازی پاس در برابر ذوب آهن در پلی آف یک جنگ نا برابر است

همدان - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: بازی پاس با ذوب آهن با توجه به ساختار حرفه‌ای و بازیکنان ملی‌پوش ذوب آهن و مقام‌هایی که در سطح لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده برای پاس یک جنگ نا برابر است.

امید طیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در بازی برابر مس سرچشمه همه مردم، مسئولین، بازیکنان، کادر فنی و کادر مدیریتی یک دل شده بودند تا این تیم را شکست دهند.

وی افزود: گل دقیقه 93 تنها یک دلیل می‌تواند داشته باشد آن هم خواست خدا است که از همه خواستها بالاتر است.

وی با بیان اینکه عده‌ای نشسته بودند تا زمین خوردن پاس را ببینند اما خدا آن روز تقدیر دیگری برای پاس نوشته بود، گفت: لطف خدا شامل حال تیم پاس شد.

طیری همچنین گفت: تنها می‌توانم بگویم خدا خواست که پاس با تمامی مشکلاتی که گریبان گیرش است به این مرحله صعود کند.

سرمربی پاس همدان درباره مرحله دور بعدی پلی‌آف و قرار گرفتن برابر ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد: بازی با ذوب‌آهن با تیم‌های لیگ یکی بسیار متفاوت است این تیم بسیار تیم قابل احترامی است و با توجه به ساختار حرفه‌ای و بازیکنان ملی‌پوش و همچنین مقام‌هایی که در سطح لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده برای پاس یک جنگ نا برابر است.

وی همچنین گفت: چون در ابتدای فصل یکی از این دو تیم برای لیگ برتر و دیگری برای لیگ دسته اول بسته شده جایگاه ذوب آهن در این مکان نیست و باید جزو چهار تیم بالای جدول لیگ برتر باشند.

طیری اضافه کرد: اما ما هم تیم پاس هستیم و با انگیزه فراوان برابر ذوب آهن قرار میگیریم تا شگفتی‌ساز شویم.

وی در پاسخ به خبرنگار مهر درباره اینکه آیا برگزاری تک بازی بین پاس و ذوب آهن در زمین بی طرف به نفع پاس خواهد بود یا خیر؟ گفت: من فکر می‌کنم به ضرر پاس خواهد بود.

تیم پاس در بازی رفت و برگشت پلی‌آف لیگ دسته اول فوتبال با نتیجه سه بر دو از سد تیم مس سرچشمه عبور کرد و حریف تیم ذوب آهن اصفهان در قالب پلی‌آف لیگ برتر شد.

کد خبر 2068893

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha