۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۶

در گفتگو با مهر عنوان شد:

اشکانی جایگزین محمد بنا نشده/ از خادم خواستیم همچنان نظارت كند

اشکانی جایگزین محمد بنا نشده/ از خادم خواستیم همچنان نظارت كند

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی پس از انتصاب علی اشکانی به عنوان مدیر امور فنی تیم‌های ملی گفت: وی جانشین یا جایگزین كسی در این عرصه نشده و با توجه به برنامه‌های مدون شورای فنی فعالیت خواهد كرد.

احد پازاج در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخاب اخیر اعضای تیم‌های کشتی فرنگی ضمن بیان مطلب خاطر نشان كرد: جلسه شورای فنی كشتی فرنگی به مدت چهار ساعت در محل خانه کشتی برگزار شد كه در این نشست سه عضو جدید شورا یعنی علیرضا لرستانی، رضا سیم‌خواه و علیرضا غریبی نیز معرفی شدند. ضمنا مقرر شد رقابتهای انتخابی کشتی فرنگی نیز بصورت همزمان با رشته آزاد روزهای 30 و 31 خردادماه برگزار شود.

وی به مهمترین بحث این نشست اشاره كرد و افزود: بررسی پیشنهاد رسول خادم مبنی بر تفکیک مدیریت کشتی فرنگی و آزاد از مهمترین مباحث این نشست بود که در نهایت اعضای شورا از رسول خادم خواستند همچنان نظارت و مدیریت دو رشته را برعهده داشته باشد.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: علی اشکانی از فرنگی کاران تحصیلکرده و فنی کشتی ایران است كه ما برای تفکیک شدن مباحث فنی دو رشته و کارآیی بیشتر وی را به عنوان مدیر امور فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در تمامی رده های سنی انتخاب و معرفی كردیم تا او نیز زیر نظر شورای فنی بر عملکرد هر سه رده سنی فعالیت داشته باشد.

وی در مورد اینکه گفته می شود، اشکانی جانشین بنا شده، اظهار داشت: این خبر تفسیر به رای است، خادم تمامی امور مدیریت تیم‌های ملی را به محمد بنا تفویض کرده بود در حالی که هم اكنون رسول خادم همچنان مدیر تیم‌های ملی است و اشکانی نیز مدیر امور فنی كشتی فرنگی است.

پازاج همچنین خاطرنشان کرد: معتقدم باید به جوانانی مانند اشکانی میدان داد تا با کسب تجربه بتوانند در آینده به نیروهای توانمندتری برای کشتی فرنگی تبدیل شوند كه در همین راستا اعضای شورای فنی نیز از وی حمایت کامل خواهد كرد.

وی در مورد اینکه چرا سرمربی دو رده نوجوانان و جوانان را منصوب کردید، اما چمن گلی همچنان مربی ارشد است، افزود: این تصمیمات صرفا تا پایان رقابتهای جهانی در دو رده سنی نوجوانان و جوانان اعتبار دارد، ضمن اینکه در رده بزرگسالان نیز چمن‌گلی از قهرمانان و مدیران با سابقه ورزش کشور ، برای خدمت وارد گود شده و شورای فنی بنا به برخی دلایل و مصالح این تصمیم را اتخاد کرده است.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در پایان گفت: مطمئنا چمن‌گلی نیز کاملا در جریان این امر قرار دارد و متعقد است پست و مسئولیت مهم نیست، بلكه مهم خدمت کردن به کشتی ایران است.

کد خبر 2068902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha