۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۱۵

در گفتگو با مهر عنوان شد:

مقابله با استفاده ابزاری از نام پرسپولیس/ جای نگرانی وجود ندارد

مقابله با استفاده ابزاری از نام پرسپولیس/ جای نگرانی وجود ندارد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه برخی ترفندهای بازیکنان که با هدف جلب توجه تیم‌ها صورت می‌گیرد، نخ نما شده است، گفت: از این پس نسبت به چنین بازیکنانی اطلاع رسانی کرده و صراحتاً اعلام می‌کنیم آنها جایی در فهرست نفرات پرسپولیس ندارند.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشـت: در روزهای اخیر برخی از بازیکنان قصد بازارگرمی داشته و از نام پرسپولیس استفاده ابزاری کردند که دیگر این اجازه به آنها داده نمی‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه در این روزها تعدادی از بازیکنان پا را فراتر از این گذاشته و در مصاحبه‌های خود اعلام کردند پرسپولیس خواهان جذب‌شان و با صراحت اعلام کردند در فهرست نفرات پرسپولیس قرار دارند که این مسئله صحت ندارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: این بازیکنان با مطرح کردن این مسئله که پیشنهاداتی از دو تیم استقلال و پرسپولیس دارند اما این قبیل ترفندها در فصل نقل و انتقالات که با هدف جلب توجه تیم‌ها صورت می‌گیرد، نخ نما شده است و باشگاه پرسپولیس از این پس نسبت به چنین بازیکنانی اطلاع رسانی کرده و صراحتاً اعلام می‌کند آنها جایی در فهرست نفرات پرسپولیس ندارند.

قدوسی با تاکید بر اینکه اخبار نقل و انتقالات و اطلاع رسانی در خصوص جذب بازیکنان جدید توسط سایت باشگاه منتشر می‌شود و بازیکنی که حضورش در پرسپولیس قطعی و رسمی شده نام او روی سایت قرار خواهد گرفت، افزود: برخی رسانه‌ها هم در این چند روز شایعاتی را در مورد جذب بازیکنان جدید مطرح کردند که به زودی دیدگاه باشگاه را در این خصوص اعلام خواهیم کرد.

وی با اشاره به برخی جوسازی‌ها و فرافکنی‌ها در مورد بازیکنان این تیم خاطرنشان کرد: در فصل نقل و انتقالات، باشگاه پرسپولیس با نفرات مدنظر تیم وارد مذاکره شده است، همچنین با نفرات فصل گذشته تیم که مورد نظر کادرفنی قرار دارد، مذاکرات خوبی صورت گرفته است. در این بین با برخی بازیکنان به توافقات مطلوبی رسیدیم و برخی مذاکرات به مرحله عقد قرارداد رسیده و جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: دو سه بازیکن با پرسپولیس قرارداد داخلی بسته‌اند اما پیشنهادات وسوسه انگیز یکی از تیم‌های متمول که 50 درصد قیمت بازیکنان را افزایش داد، موجب شد مشکلاتی در این زمینه به وجود آید اما باشگاه از حق قانونی خود دفاع خواهد کرد.

کد خبر 2068953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha