اذعان رسانه های صهیونیستی:

اسد بسیار قدرتمند شده است/موفقیتهای ارتش سوریه پیروزی راهبردی ایران است

اسد بسیار قدرتمند شده است/موفقیتهای ارتش سوریه پیروزی راهبردی ایران است

رسانه های رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه بشار اسد بسیار قدرتمند شده است، اذعان کردند: اگر ارتش سوریه به پیشروی و پیروزیهای خود در برابر گروههای مسلح ادامه دهد، ایران پیروز استراتژیک جنگ در سوریه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  خبرگزاری مستقل فلسطین (سما)، شبکه دو رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه اعلام کرد: ارتش سوریه دستاوردهای مهمی در نبرد با افراد مسلح داشته است.

مقامات رژیم صهیونیستی اذعان کردند: اگر ارتش سوریه به پیشروی و پیروزیهای خود ادامه دهد، ما در برابر خطر پیروزی راهبردی ایران در سوریه قرار خواهیم گرفت.

از سوی دیگر رادیو رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند: مسئولان صهیونیستی ترجیح می دهند گروه "القاعده" به جای "بشار اسد" حکومت را در سوریه به دست گیرد.

بنا بر این گزارش، رژیم صهیونیستی از افزایش توانمندی بشار اسد که در پی جنگ ارتش سوریه با مخالفان این کشور و پیروزی این ارتش صورت گرفته است، بسیار نگرانند.

مسئولان رژیم صهیونیستی در توجبه اظهارات خود می گویند: اگر بشار اسد به رویارویی با مخالفان ادامه دهد، در واقع مدت زمان باقی ماندن وی در دولت سوریه بیشتر خواهد شد و این وضعیت جایگاه ایران را به عنوان یک دولت ابرقدرت منطقه ای تحکیم خواهد بخشید و این مسئله تهدیدی برای ما به شمار می رود.

این مسئولان همچنین اظهار داشتند: ایران تنها دولتی است که هدفش نابودی اسرائیل است. بنابراین هر دولتی به جز دولت بشار اسد در سوریه حکومت را به دست گیرد، از وی بهتر خواهد بود. هر چندگروه القاعده و یا افراد تندرو حکومت را از آن خود کنند.

خاطر نشان می شود رژیم صهیونیستی نیز با کمک محور عربی غربی تا کنون توانسته است به خوبی نقش تخریبگرانه خود را در سوریه ایفا و در برابر راه حل سیاسی بحران سوریه کارشکنی کند.

کد خبر 2069760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha