۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۶

با مجوز و موافقت فدراسیون فوتبال؛

نخستین جشنواره تخصصی فوتبال برگزار می‌شود/ مرداد ماه گردهمایی بزرگ خانواده فوتبال

نخستین جشنواره تخصصی فوتبال برگزار می‌شود/ مرداد ماه گردهمایی بزرگ خانواده فوتبال

بخش نمایشگاه در نخستین جشنواره فوتبال با همکاری فدراسیون و باشگاههای کشور در اواخر مرداد ماه سال جاری با هدف ارایه آخرین راهکارها برای رشد و توسعه بیشتر این رشته ورزشی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این نمایشگاه با مجوز فدراسیون فوتبال 29 مرداد ماه الی اول شهریور با حضور مدیران و مربیان باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول، مدارس فوتبال، تولید کنندگان تجهیزات و البسه ورزشی، حامیان ورزش فوتبال، کانون‌های  هواداری و رسانه‌ها با هدف تجلی دستاوردها و تبادل اطلاعات بین خانواده بزرگ این رشته ورزشی برگزار خواهد شد.

نمایش توانمندی‌های باشگاه‌های فوتبال، ارایه آخرین تجهیزات و فناوری‌ها، برگزاری نشست‌های تخصصی با هدف بررسی وضعیت فوتبال پایه در ایران، استعدادیابی از واجدین شرایط و اجرا و انتخاب برترین‌های حرکات نمایشی از عمده محورهای برگزاری این جشنواره است.

باشگاه‌ها و مدارس فوتبال، تولیدکنندگان تجهیزات و پوشاک، مشاوران و پیمانکاران محوطه سازی و نماسازی اماکن ورزشی فوتبال وفوتسال، حامیان ورزش فوتبال، ارایه دهندگان خدمات مشاوره‌ای، اقتصادی، فرهنگی و پزشکی به باشگاه‌ها و رسانه‌ها از جمله مشارکت کنندگان بخش نمایشگاه هستند.

سایت این جشنواره نیز به آدرس ballex.ir فعال است.                                                                                    

کد خبر 2069834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha