۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹

مهدی مناجاتی در گفتگو با مهر:

مقابل قطر خودمان بودیم و بردیم/ لبنان نمی‌تواند مزاحمت ایجاد کند

مقابل قطر خودمان بودیم و بردیم/ لبنان نمی‌تواند مزاحمت ایجاد کند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت تیم قطر را به این دلیل که بازی معمولی خودمان را ارئه کردیم، شکست دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب در بازی با قطر در ورزشگاه السد با تک گل رضا قوچان نژاد به برتری رسید و شانس صعودش به جام جهانی 2014 برزیل افزایش پیدا کرد.

مهدی مناجاتی در گفتگو  با خبرنگار مهر در خصوص این پیروزی اظهار داشت: هافبک‌های ما در وسط زمین تیم قطر را از همان خط دفاعی این تیم تحت فشار قرار دادند ضمن اینکه عملکرد خط دفاعی ما هم خیلی خوب بود. قطر به غیر از همان موقعیت نیمه اول موقعیت دیگری نداشت.

وی افزود: من صبح همان روز دیدار با قطر هم در مصاحبه با رادیو گفته بودم چنانچه بازی معمولی خودمان را ارائه کنیم به پیروزی می‌رسیم. ما حتی در این بازی می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به برتری برسیم.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به بازی روز سه شنبه با لبنان ادامه داد: لبنان تیمی نیست که بخواهد برای ما مزاحمت ایجاد کند با این حال نباید مبنا را بر پیروزی بگذاریم. باید نگاه یکسانی به همه تیم‌ها داشته باشیم تا در نهایت بتوانیم این تیم را در تهران شکست داده و خودمان را بیش از پیش در جدول ثابت کنیم. تیم ما در بازی با کره جنوبی هم شانس پیروزی دارد چراکه ما قبلا هم کره را در خانه این تیم شکست داده‌ایم.

مناجاتی در پایان اظهار داشت: ایران یک تیم بزرگ در آسیاست ضمن اینکه ما سالیان سال است که در رده‌های جوانان و امید خوب کار کرده‌ایم و باید بتوانیم با پتانسیل خوبی که داریم به جام جهانی راه پیدا کنیم.

کد خبر 2069972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha