۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۹

شب بیادماندنی کیا در آلمان؛

حضور 82 دقیقه‌ای مهدوی‌کیا در بازی خداحافظی میشائیل بالاک

حضور 82 دقیقه‌ای مهدوی‌کیا در بازی خداحافظی میشائیل بالاک

دیدار نمایشی تیم‌های منتخب جهان و یاران میشائیل بالاک به منظور خداحافظی این بازیکن در حالی برگزار شد که مهدی مهدوی‌کیا در کنار ستارگان بزرگ فوتبال، برای تیم منتخب جهان بازی کرد و با تیمش به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، این دیدار چهارشنبه شب در ورزشگاه ردبول آره‌نا شهر لایپزیک آلمان و در حضور بیش از 50 هزار تماشاگر برگزار شد که طی آن تیم منتخب جهان با مربیگری ژوزه مورینیو و با نتیجه 4 بر 3 صاحب برتری شد. با برگزاری این دیدار، میشائیل بالاک، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال آلمان که با این تیم نایب قهرمانی در جام جهانی 2002 و مسابقات 2008 قهرمانی اروپا را تجربه کرده است، به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

مهدی مهدوی‌کیا، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که چندی پیش از فوتبال خداحافظی کرد به دعوت میشائیل بالاک در این بازی و برای تیم منتخب جهان به میدان رفت. مهدوی‌کیا در این بازی پیراهن شماره 2 را به تن داشت و در کنار بزرگانی همچون دیدیه دروگبا، لوتار ماتئوس، آندری شوچنکو، فیلیپ لام، میشل اسین، دیمیتار برباتوف و میروسلاو کلوزه 82 دقیقه بازی کرد. 

میشائیل بالاک در جریان این بازی برای هر دو تیم بازی کرد و زننده گل هم بود. بالاک ابتدا برای تیم یاران بالاک به میدان رفت اما در بین دو نیمه تیم خود را عوض کرد و برای منتخب جهان نیز در نیمه دوم بازی کرد و در مجموع سه گل به ثمر رساند. 

میشائیل شوماخر از چهره‌های غیرفوتبالی اما سرشناس ورزش در دیدار خداحافظی بالاک بود که در ترکیب تیم یاران بالاک قرار داشت. رودی فولر، هدایت این تیم را عهده‎دار بود.

مشائیل بالاک در حالی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد که 98 بازی ملی در کارنامه داشت. او که در رده باشگاهی پیراهن تیم‎های چلسی، بایرن مونیخ، بایرلورکوزن و کایزرسلاترن را بر تن کرده، 267 بازی در بوندسلیگا و 105 بازی در لیگ برتر انگلیس انجام داده است.

کد خبر 2070272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha