تحلیلگران بیان کردند:

نبرد القصیر ضربه ای مهلک به تروریستها در سوریه

نبرد القصیر ضربه ای مهلک به تروریستها در سوریه

تحلیلگران سوری و غربی با اشاره به آزادی القصیر از آن به عنوان پیروزی بزرگ برای بشار اسد و شکستی مهلک برای مخالفان سوری یاد کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه روسیاالیوم، حسن حسن تحلیلگر سوری گفت: آنچه در القصیر رخ داد نبردی تاکتیکی بود که نتایج بسیاری از آن بدست آمد که مهمترین آنها شکستن کمر تروریستها با قطع امداد رسانی آنها از لبنان بود.

وی افزود: حزب الله لبنان به این دلیل دخالت کرد که روستاهای مرزی لبنان در معرض خطر قرار داشتند و حضور حزب الله نقش قوی در برقراری امنیت در سوریه دارد و احدی حق ندارد از این موضوع سخنی به میان آورد آنهم در شرایطی که دهها هزار تروریست از همه نقاط دنیا علیه دولت سوریه می جنگند.

از سوی دیگر هانی المدهون تحلیلگر روزنامه هافنگتون پست گفت: مخالفان سوری از نظر نظامی در القصیر و از نظر سیاسی در عدم توافق درباره شرکت در نشست ژنو2 شکست خورده اند.

وی افزود: از نظر جهانی نیز مخالفان به سبب صحنه های وحشتناکی که ما شاهد خورد قلب انسانها از سوی آنها هستیم طرفداران خود را از دست داده اند.

المدهون بیان کرد: بشار اسد رئیس جمهوری سوریه هم اکنون برگه های برنده زیادی در اختیار دارد و در وضعیت خوبی به سر می برد.مردم سوریه ملت بزرگی است که خود می توانند مشکلاتش را حل کند اما مشکل کنونی تبدیل شدن بحران داخلی این کشور به بحرانی منطقه ای است.

کد خبر 2070273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha