۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۲

معزی اعلام کرد:

مدارس حق دخالت در تهیه و خریداری لباس فرم را ندارند

مدارس حق دخالت در تهیه و خریداری لباس فرم را ندارند

زاهدان - خبرگزاری مهر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان زابل گفت: هیچ مدرسه ای اجازه بستن قرارداد یا هدایت اولیاء به سمت تولیدی یا فروشگاه خاص به منظور تهیه لباس فرم را ندارد.

حسن معزی در گفتگو با مهر اظهار داشت: با وجود اینکه لباس فرم و پوشش مناسب دانش آموزان متناسب با شخصیت آنها دارای اهمیت بسزایی است اما مدارس حق دخالت مبنی بر اینکه از چه فروشگاهی این لباس ها تهیه شود را ندارند.

وی همچنین دریافت وجه در هنگام ثبت نام در مدارس دولتی را ممنوع اعلام کرد و گفت: بر اساس قانون در زمان ثبت نام به جز حق بیمه حوادث دانش آموزی به میزان۳۰ هزار ریال مدیران مدارس حق دریافت هیچگونه وجه اضافی را ندارند.

وی همچنین با اشاره به افزایش مدارس نمونه در این شهرستان نیز گفت:خوشبختانه امسال با تلاش همکاران و عنایت اداره کل آموزش و پرورش استان تعداد ۲ مدرسه راهنمایی با ظرفیت ۱۸۰ نفر به مدارس نمونه شهرستان زابل افزوده شد.

معزی خاطرنشان ساخت: رویکرد آموزش و پرورش پراکندگی مدارس خاص و نمونه در سطح شهر زابل است تا تمام خانواده ها از امکانات عادلانه برای تحصیل فرزندان خود برخوردار شوند

وی با تاکید بر خروج مدارس نمونه و خاص از انحصارادامه داد: ارتقاء سطح علمی مدارس علاوه بر افزایش توقع خانواده ها موجب آرامش فکری و کاهش دغدغه های آنان و دانش آموزان می شود

وی تلاش برای رسیدن به شرایط مطلوب را اولویت مدارس خاص تازه تاسیس دانست و افزود:مدارس تازه تاسیس باید از تجربیات مدارس با سابقه استفاده کنند و با خدمت ایثارگرانه بر مشکلات موجود غلبه کنند.

کد خبر 2070653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha