۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۱

رمدانی اعلام کرد:

اجرای مدلی کوچکتر از روش بگم بگم در سومین مناظره/ مناظره سوم کیفت بهتری داشت

اجرای مدلی کوچکتر از روش بگم بگم در سومین مناظره/ مناظره سوم کیفت بهتری داشت

ساری - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در مازندران گفت: متاسفانه تعدادی از نامزدها که از شخصیت های موجه و خدمتگزار نظام با سلایق متفاوت هستند به سمت رفتاری نظیر مناظره های سال 88 رفتند و به نوعی مدل کوچک اصطلاح بگم بگم را عملی کردند.

عباس رمدانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این مناظره خوشبختانه از کیفیت بسیار بهتری نسبت به دو مناظره قبلی برخوردار بود و تاثیر بسیار زیادی در انتخاب مردم داشت و تغییر روند صداوسیما در انعطاف دادن به این نشست قابل قبول و مورد تقدیر است.

این فعال سیاسی افزود: البته در قسمت هایی از این مناظره تندروی هایی صورت گرفت و نامزدها به طرز افراطی اقدام به مخدوش کردن عملکرد یکدیگر داشتند.

رمدانی ادامه داد: رضایی با صبر و حوصله ای که از خود بروز داد و با خودداری از درگیری لفظی با دیگر نامزدها نشان داد که می تواند تمام این سلایق را زیر یک پرچم و دور یک میز جمع نماید و از تمامی نخبگان با گرایشهای گوناگون جهت تشکیل دولتی کارآمد و با جذب حداکثری و دفع حداقلی بهره گیرد .

وی گفت: بخش دوم مناظره سیاسی امروز و سوالاتی که توسط مجری از نامزدها مطرح شد نتوانست تاثیری در انتخاب مردم داشته باشد و این پرسش ها دارای پاسخ های کلیشه ای بوده که تقریباً اگر هر سئوال از تمامی نامزدها پرسش می شد به یک جواب مشابه می رسیدیم و بی جهت وقت مناظره هدر رفت. بهتر بود صداوسیما سوالات چالش تری را مبنای کار خود قرار می داد.

رمدانی فزود: متاسفانه تعدادی از نامزدها که از شخصیت های موجه و خدمتگزار نظام با سلایق متفاوت هستند به سمت رفتاری نظیر رفتار آقای احمدی نژاد در مناظره های سال 88 رفتند و به نوعی مدل کوچک اصطلاح بگم بگم را عملی کردند.

وی با اشاره به رفتار محسن رضایی در این مناظره اظهار داشت: به نظرم آقای رضایی منطقی ترین رفتار را در این نشست داشت و ضمن اینکه کم ترین تخریب را نسبت به رقبا ابراز داشت و با بیان انتقادات منطقی دغدغه مندترین چهره را نسبت مشکلات مردم از وی دیدیم.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمعه 24 خرداد 92 در ایران اسلامی برگزار می شود.

کد خبر 2071099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha