۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۷

سرپرست سپاهان با مهر مطرح کرد:

آخرین وضعیت گردان، دهنوی و عقیلی/ به دنبال جذب یک مدافع و یک مهاجم هستیم

آخرین وضعیت گردان، دهنوی و عقیلی/ به دنبال جذب یک مدافع و یک مهاجم هستیم

سرپرست تیم سپاهان ضمن اعلام آخرین وضعیت بازیکنانی همچون شهاب گردان، قاسم دهنوی و هادی عقیلی از جذب یک مدافع و یک مهاجم توسط این باشگاه خبر داد.

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه سپاهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: در حال حاضر از بازیکنان مد نظر کادرفنی یک مدافع و یک مهاجم باقی مانده که به دنبال جذب آنها هستیم، ضمن اینکه هنوز کرانچار فهرست مازاد به ما نداده است.

وی در خصوص پیوستن هادی عقیلی به تیم سپاهان خاطر نشان کرد: با عقیلی برای پوشیدن پیراهن سپاهان به توافق اولیه رسیده‌ایم و قرار است طی هفته جاری وی برای انجام مذاکره نهایی به ایران سفر کند.

سرپرست تیم سپاهان در خصوص جدایی شهاب گردان از تیم سپاهان و پیوستن اش به تیم راه آهن تاکید کرد: گردان روز گذشته در تمرین تیم حاضر شده و ما نیز هیچ برنامه‌ای برای جدایی و انتقال وی نداریم ضمن اینکه مسئولان باشگاه راه آهن هنوز درخواستی برای به خدمت گرفتن این دروازه‌بان به ما نداده‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که بنا به اظهارات مسئولان سپاهان پس کدام دروازه بان از این تیم جدا خواهد شد، گفت: احتمال جدایی محمد باقر صادقی از سپاهان وجود دارد.

وی در خصوص اظهار نظر اخیر سرپرست باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه " قاسم دهنوی با باشگاه پرسپولیس قراردادی بسته که اگر بخواهد آن را فسخ کند باید جریمه سنگینی بدهد و باشگاه پرسپولیس تا محرومیت این بازیکن موضوع را پیگیری خواهد کرد" ، اظهار داشت: من هیچ پاسخی به اظهارات سرپرست تیم پرسپولیس نمی‌دهم و فقط باید بگویم که قرارداد دهنوی با باشگاه سپاهان کاملا قانونی است و هیچ مشکلی ندارد و این بازیکن در تمرین روز گذشته تیم نیز حضور داشته است.

کد خبر 2071117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha