۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۱۲

میرشاد ماجدی در گفتگو با مهر:

به خیلی از بازیکنان استقلال دسترسی نداریم/ بازیکنانمان را حفظ کنیم برنده هستیم

به خیلی از بازیکنان استقلال دسترسی نداریم/ بازیکنانمان را حفظ کنیم برنده هستیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره به شروع دور جدید تمرینات این تیم گفت: تلفن همراه خیلی از بازیکنان استقلال خاموش بود ولی باید با حداقل نفرات هم که شده تمرینات را شروع کنیم.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آغاز تمرینات تیم استقلال عنوان کرد: برنامه ما این است که از عصر امروز شنبه دور جدید تمرینات را شروع کنیم و این برنامه را کادر فنی با توجه به زمانی که باقی مانده، در اختیار باشگاه قرار داده است.

وی افزود: با یکسری از بازیکنان تیم تماس گرفته‌ایم ولی موبایل خیلی‌ها خاموش بود و به آنها دسترسی نداریم. مشخص نیست با چند نفر شروع کنیم ولی تا دور یکدیگر جمع نشویم تمرینات استارت زده نمی‌شود. بنابراین با حداقل نفرات هم که شده دور جدید تمرینات را برگزار خواهیم کرد.

سرپرست تیم استقلال در خصوص احتمال برگزاری اردوی خارجی این تیم توضیح داد: اگر بخواهیم در همان مکانی که سال گذشته اردو زده بودیم امسال هم اردو بزنیم دست کم باید چهار برابر هزینه کنیم. استقلال تیم بزرگی است و بهرحال نیاز به اردو دارد و باید صبر کنیم آقای قلعه‌نویی از مسافرت خارج از کشور بازگردد تا تصمیم‌گیری کنیم.

ماجدی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال در فصل نقل و انتقال از دیگر مدعیان لیگ عقب‌تر نیست، گفت: ما اگر بتوانیم بازیکنان خودمان را هم حفظ کنیم برنده فصل نقل و انتقال هستیم. شما دیدید که تیم ملی با بازیکنان استقلال مقابل قطر نتیجه گرفت. بنابراین بازیکنان خوب باشگاهی ایران در استقلال حتضور دارند و باید آنها را حفظ کنیم.

 

کد خبر 2071480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha