۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۴۳

تدارک انیمیشنی شبکه پویا برای میلاد سه امام

تدارک انیمیشنی شبکه پویا برای میلاد سه امام

شبکه پویا به مناسبت میلاد امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت عباس (ع) پنج عنوان انیمیشن مناسبتی و دو فیلم سینمایی خارجی برای پخش در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، "قصه‌های آسمانی"، "ایران ما"، "پوتین شقایق" و "مثل شقایق" انیمیشن‌های مناسبتی و "عصر یخبندان" و "پاندای کنگ‌فو کار" فیلم‌هایی سینمایی است که در ایام میلاد امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت عباس (ع) از شبکه پویا پخش می‌شود.

از میان دو قسمت از مجموعه انیمیشن "قصه‌های آسمانی" که به کارگردانی علیرضا فرمانی و با تکنیک دو بعدی به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید شده است، قسمت "بهترین سود" در روز سه شنبه 21 خرداد ساعت 20:40 و قسمت بعدی آن با نام "خدمتگزار" در روز پنجشنبه 23 خرداد ساعت 22:8 از شبکه پویا پخش می‌شود.

"قصه‌های آسمانی" عنوان مجموعه‌ انيميشن با موضوعات مختلف آیينی و دينی است كه در هر يك از قسمت‌های اين مجموعه به بخشی از زندگی پيامبر اكرم(ص) و زندگی ائمه‌اطهار(ع) در 14 دقيقه پرداخته شده است.

همچنین یک قسمت از مجموعه انیمیشن "ایران ما" که به کارگردانی علی مریخی و به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا در 109 قسمت 3 دقیقه‌ای تولید شده، به صورت میان‌برنامه از شبکه پویا پخش خواهد شد.

در این انیمیشن تصاویر به گونه‌ای رمزآلود و چیستان‌گونه برای کودکان نشان داده شده و در پایان قصه تماشاگر به مقصود مورد نظر می‌رسد و با فرآیند تکمیل نقاشی آشنا می‌شود. "حضرت ابوالفضل" نام یکی از قسمت‌های این مجموعه است که چهارشنبه 22 خرداد ساعت 20:30 از شبکه پویا پخش می‌شود.

"پوتین و شقایق" نیز انیمیشنی تک‌قسمتی است که به کارگردانی فرمانی و چهارشنبه ساعت 22:13 از شبکه پویا روی آنتن می‌رود.

کلیپ شاد "مثل شقایق" نیز که با موضوع تولد امام سجاد (ع) به کارگردانی رضا ملکی و به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا با تکنیک دو بعدی تولید شده پنجشنبه 24 خرداد ساعت 20:33 در جدول پخش شبکه پویا قرار گرفته است.

همچنین فیلم‌های سینمایی "عصر یخبندان 4" و "پاندای کنگ فو کار" پنجشنبه و جمعه ساعت 21 از شبکه پویا پخش می‌شود.

کد خبر 2071947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha