۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۳۱

از روز گذشته/

قاسم دهنوی و یعقوب کریمی به تمرینات سپاهان پیوستند/ ادامه تمرینات در غیاب ملی‌پوشان

قاسم دهنوی و یعقوب کریمی به تمرینات سپاهان پیوستند/ ادامه تمرینات در غیاب ملی‌پوشان

اصفهان – خبرگزاری مهر: قاسم دهنوی و یعقوب کریمی، دو بازیکن جدید تیم سپاهان که به تازگی با این باشگاه قرارداد امضا کرده‌اند، به تمرینات سپاهان اضافه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات تیم سپاهان از عصر روز جمعه در ورزشگاه فردوس اصفهان آغاز شده و بازیکنان تیم اصفهانی از جمعه زیر نظر زلاتکو کرانچار، سرمربی این تیم به تمرین می‌پردازند.

در تمرین روز جمعه تیم سپاهان بازیکنان فصل گذشته این تیم که برای فصل جاری با سپاهان تمدید کرده بودند، حضور داشتند اما یعقوب کریمی و قاسم دهنوی، دو بازیکن جدید این تیم با لباس شخصی در کنار زمین بودند.

این دو بازیکن در تمرین روز گذشته تیم سپاهان از ابتدا حضور داشتند و همراه با سایر بازیکنان تیم سپاهان تمرین کردند.

قاسم دهنوی، ‌هافبک تیم تراکتورسازی تبریز که چند روز پیش با باشگاه سپاهان قرارداد امضا کرد، طبق اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس با این باشگاه نیز قرارداد امضا کرده اما هنوز مشخص نیست که تکلیف این بازیکن چه خواهد شد.

همچنین یعقوب کریمی، بازیکن فصل گذشته تیم نفت تهران بود که پس از مذاکره مسئولان سپاهان با نفت تهران و دریافت رضایتنامه این بازیکن، کریمی به سپاهان اضافه شد.

قرار است تمرین عصر امروز سپاهان در ورزشگاه فردوس اصفهان ادامه پیدا کند.

تیم اصفهانی هم‌اکنون در غیاب احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی و رحمان احمدی، سه بازیکن ملی‌پوش خود به تمرین می‌پردازد و هنوز مشخص نیست که محمدرضا خلعتبری، دیگر هافبک ملی‌پوش فصل گذشته این تیم با سپاهان برای فصل آینده تمدید می‌کند یا خیر.

 

کد خبر 2072292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha