۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۷

در گفتگو با مهر عنوان شد:

مسئولان فولاد خوزستان منتظر پاسخ علی کریمی هستند

مسئولان فولاد خوزستان منتظر پاسخ علی کریمی هستند

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه این تیم روی حساب و کتاب بازیکن می‌گیرد، گفت: هنوز دنبال جذب علی کریمی هستیم و منتظریم این بازیکن به ما لبیک بگوید.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت باشگاه فولاد و اردوی آماده سازی این تیم در بروجرد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: همه چیز در اردوی ما عالی است. بازیکنان در دو نوبت صبح و عصر تمرینات بدنسازی و کار با توپ انجام می‌دهند و خود را برای فصل بعد آماده می‌کنند.

وی درباره جذب بازیکنان جدید تاکید کرد: در حال حاضر اردوی ما با 22 بازیکن پیگیری می‌شود. مهدی بدرلو که از صبای قم به فولاد آمده، در تمرینات حاضر می‌شود. قرار است تا پایان هفته چند بازیکن جدید دیگر به ما اضافه شوند. البته ما همچنان علی کریمی را می‌خواهیم و منتظر لبیک این بازیکن هستیم.

به گفته سرپرست فولاد، بختیار رحمانی و اسماعیل شریفات دو بازیکن این تیم در حال حاضر در مرخصی به سر می‌برند و به همین دلیل از غایبان اردوی بروجرد هستند.

ابن قاسم همچنین در خصوص "لوسیانو پریرا" و شایعه جدایی‌اش از فولاد گفت: این بازیکن مشکلی برای حضور در فولاد ندارد و قطعا فصل آینده در تیم ما باقی خواهد ماند. مدیر برنامه پریرا روز یکشنبه به باشگاه رفت و حتی بلیت بازگشت این بازیکن را دریافت کرد و به احتمال زیاد دو روز دیگر در بروجرد به ما ملحق خواهد شد.

کد خبر 2072709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha