۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۵۵

تعیین نرخ بلیت متناسب با رتبه شرکتهای حمل و نقل

تعیین نرخ بلیت متناسب با رتبه شرکتهای حمل و نقل

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در سالهای آینده افزایش نرخ بلیت حمل و نقل جاده ای متناسب با رتبه شرکتها تعیین می شود، گفت: آیین نامه رتبه بندی شرکت های حمل و نقل را تغییر می دهیم.

شهریار افندی زاده در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه آیین نامه رتبه بندی شرکت های حمل و نقل را تغییر می دهیم تا رتبه های بالاتری را داشته باشیم، گفت: در سال ای آینده افزایش قیمت بلیت باید متناسب با رتبه باشد و هر شرکتی که خدمات بهتری ارایه کند و ربته بهتری داشته باشد نرخ بلیت آن افزایش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت بلیت در بخش حمل و نقل متناسب با تورم بود، گفت: برای جلوگیری از کاهش خدمات و ایمنی در بخش حمل و نقل باید هزینه های این شرکتها تامین شود، در غیراین صورت این بخش مجبور است برای جبران هزینه ها، کیفیت را کاهش دهد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با تاکید بر اینکه در 4 سال گذشته شرکتهای حمل و نقل جاده ای رشد خدمات دهی داشته اند، بیان کرد: مردم به دنبال خدمات مناسب در حمل و نقل هستند؛ به همین جهت بلیت اتوبوسهای ویژه زودتر از مابقی اتوبوس ها فروخته می شود، بنابراین برای افزایش کیفیت باید قیمتها در این بخش افزایش می یافت.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: افزایش قیمت بلیت از ابتدای خردادماه به اجرا رسید و مسافران هم مشکلی با این افزایش نرخ نداشتند، ضمن آنکه همیشه پس از عید نوروز با کاهش مسافر روبرو هستیم اما دوباره برای فصل تابستان تعداد مسافران افزایش پیدا می کند.

کد خبر 2072713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha