۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۳

انتقاد پلیس ترکیه از ماموریت های طولانی/ هواداران و مخالفان اردوغان درگیر شدند

انتقاد پلیس ترکیه از ماموریت های طولانی/ هواداران و مخالفان اردوغان درگیر شدند

انتقاد اتحادیه پلیس از ماموریت های طولانی مدت نیروهای خود در جریان اعتراضات اخیر و درگیری هواداران و مخالفان نخست وزیر در شهر آدانا از جمله تحولات ترکیه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاگس آنسایگر، در حالی که خشونت های پلیس در سرکوب اعتراضات ضددولتی در شهرهای این کشور انتقادهای زیادی را متوجه پلیس ترکیه کرده است، ماموریت های طولانی مدت اعتراض نیروهای پلیس را نیز برانگیخته است.

بر این اساس اتحادیه پلیس ترکیه با انتقاد از ماموریت های 120 ساعته نیروهای خود خواستار توجه بیشتر به حقوق این افراد شد. در همین رابطه "فاروک سزر" رئیس اتحادیه امنیت- سن ترکیه اجبار نیروهای پلیس برای انجام ماموریت در ساعات متمادی شبانه روز را به باد انتقاد گرفت.

این در حالی است که انتشار خبر خودکشی 6 نیروی پلیس در روزهای اخیر نیز توجه رسانه ها را به عملکرد پلیس در جریان اعتراضات ترکیه جلب کرده است. روز گذشته "رجب طیب اردوغان" در جمع هواداران حزب عدالت و توسعه در آدانا از آنان خواست در انتخابات سال آینده ترکیه پاسخ معترضان را بدهند.

گزارش های حاکی است شب گذشته شهر آدانا شاهد زد و خورد هواداران اردوغان و گروههای معترض بوده که این درگیری موجب دخالت پلیس و شلیک گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت شده است.

کد خبر 2072767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha