۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۰

سرمربی شنای ناشنوایان و پیوند اعضا:

امیدواریم ملی پوشان رکوردشان را تکرار کنند/ قوانین تغییر کرده است

امیدواریم ملی پوشان رکوردشان را تکرار کنند/ قوانین تغییر کرده است

سرمربی تیم ملی شنای ناشنوایان و پیوند اعضا با بیان اینکه ملی پوشان در شرایط خوبی قرار دارند، گفت: امیدواریم شناگران ایران در مسابقات المپیک بلغارستان و مسابقات جهانی آفریقای جنوبی رکوردهای دوره گذشته خود را تکرار کنند.

محمد حسین اقبالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین شرایط تیم ملی شنای ناشنوایان و پیوند اعضای ایران برای حضور در مسابقات المپیک بلغارستان و مسابقات جهانی آفریقای جنوبی، اظهار داشت: ششمین مرحله اردوی آماده سازی ما از پنج روز دیگر در تهران آغاز می‌شود. ما در مجموع هفت شناگر داریم که شش نفر آنها به آفریقای جنوبی اعزام می‌شوند و یک ورزشکار ناشنوا هم به بلغارستان می‌رود.

وی درباره میزان آمادگی ملی پوشان برای حضور در این مسابقات تاکید کرد: مسابقات جهانی و المپیک برای تمام کشورها جذابیت دارد و به همین خاطر آنها با تمام قوا در این رقابت‌ها حاضر خواهند شد. البته ملی پوشان ایران هم شرایط خوبی دارند و رکوردهای دوره قبلی خود را در تمرینات تکرار می‌کنند. امیدواریم آنها در مسابقات پیش رو هم رکوردهای خود را تکرار کنند که به نظرم در این صورت باز هم می‌توانیم مدال کسب کنیم.

اقبالی همچنین در خصوص اردوهای پیش رو، تصریح کرد: ما دو مرحله اردوی آماده سازی دیگر هم خواهیم داشت. تلاش ما این است این اردوها در تهران برگزار شود چون استخر ورزشگاه آزادی استاندارد است. خوشبختانه فدراسیون شنا هم با ما همکاری لازم را داشته است.

سرمربی تیم ملی شنای ناشنوایان و پیوند اعضا در پایان مهمترین دغدغه خود را تغییر قوانین مسابقات المپیک و جهانی دانست و گفت: قبلا شناگران محدودیت نداشتند و در هر ماده‌ای که می‌خواستند می‌توانستند شرکت کنند ولی به تازگی قانونی تصویب شده است که هر شناگر فقط در پنج ماده می‌تواند حضور داشته باشد. این موضوع کار را برایمان یک مقدار سخت می‌کند.

مسابقات المپیک ناشنوایان تیر و مردادماه امسال در صوفیه بلغارستان برگزار می‌شود و تیم ملی ایران با یک شناگر ناشنوا در این مسابقات شرکت می‌کند. همزمان با رقابت‌های المپیک، مسابقات جهانی پیوند اعضا در آفریقای جنوبی پیگیری می‌شود و تیم ایران در این مسابقات شش شناگر خواهد داشت.

کد خبر 2072812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha