۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۲۴

از سوی سازمان لیگ؛

نحوه بلیت فروشی مسابقات فوتبال تشریح شد

نحوه بلیت فروشی مسابقات فوتبال تشریح شد

سازمان لیگ فوتبال ایران در اطلاعیه‌ای نحوه فروش بلیت الکترونیکی مسابقات فوتبال را تشریح کرد.

به گزارش گزاری مهر، متن این اطلاعیه بدین شرح است: "به اطلاع تمامی علاقه‌مندان به تماشای حضور مسابقات فوتبال می‌رساند در راستای تكریم تماشاچیان جهت ورود به ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال و سهولت ورود و خروج آن‌ها و همچنین تحقق اهداف فرهنگی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر، پروژه بلیط الكترونیكی مسابقات فوتبال از مورخ 21/03/1392 مقارن با برگزاری مسابقه تیم‌های ملی ایران - لبنان در ورزشگاه آزادی راه‌اندازی خواهد شد.

پروژه مذكور به صورت آزمایشی در مسابقه فوق‌الذكر برای جایگاه شش هزار نفری ورزشگاه آزادی به بهره‌برداری می‌رسد و به تدریج در فازهای بعدی شامل كل استادیوم یك‌صدهزارنفری، كل استادیوم‌ها و محل‌های مورد نظر ورزشگاه آزادی و نهایتا تمامی ورزشگاه‌های منتخب سطح كشور، راه‌اندازی خواهد شد.

یكی از بزرگترین فواید اجرای بلیط فروشی الكترونیكی مسابقات فوتبال، ایجاد آرامش خاطر برای علاقه‌مندان به تماشای مسابقه فوتبال جهت خرید بلیت مسابقه است؛ بدین نحو كه با یكبار خرید كارت الكترونیكی مسابقات فوتبال، همواره دارنده كارت می‌تواند بلیت مسابقات را از طریق پرتال www.footballeticket.ir در هر نقطه از كشور، خریداری کند و با زمانبندی مناسب برای حضور در ورزشگاه بتواند با آرامش كامل و اطمینان از وجود بلیت به صورت بهینه از وقت خود استفاده کند.

یكی دیگر از مزایای مراجعه به پورتال فوق، اطلاع از تعداد ظرفیت‌های خالی صندلی حاضر در ورزشگاه است. ضمن اینكه در زمان درخواست خرید بلیت، موقعیت تماشای مسابقه نیز به متقاضی نشان داده خواهد شد.

استفاده از كارت‌های هوشمند در این نحوه بلیطت فروشی الكترونیكی باعث شده است. دارندگان كارت حتی در صورت مفقود شدن كارت خود، بلیت‌های خریداری شده را به راحتی به كارت المثنی جدید خود منتقل کند. ضمن اینكه بواسطه استفاده از كارت‌های هوشمند، افزایش امنیت در خرید بلیت و جلوگیری از بازار سیاه فروش بلیت را همراه خواهد داشت.

شایان ذكر است فرایند ورود به ورزشگاه و تهیه بلیت تا ابتدای فصل جدید مسابقات لیگ برتر در تمامی بخش‌های ورزشگاه آزادی همانند گذشته خواهد بود اما به جهت فرهنگ‌سازی و آموزش تماشاچیان محترم با سامانه جدید بلیط الكترونیكی، ورود تماشاچیان به صورت آزمایشی در بخش جایگاه به صورت تلفیقی از بلیط الكترونیكی و روال گذشته انجام خواهد شد.

ضمنا خبرنگاران می‌توانند راس ساعت 18 روز سه‌شنبه 21/3/92 در دفتر مدیر مجموعه ورزشی آزادی حضور یافته و از راه‌اندازی این سیستم و گیت‌های مربوطه گزارش تهیه کنند."

 

کد خبر 2073186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha