۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۲۷

عراقی‌زاده به مهر خبر داد:

سه بازیکن تیم ملی فوتسال به گیتی‌پسند می‌پیوندند/ بازگشت محمد طاهری به اصفهان

سه بازیکن تیم ملی فوتسال به گیتی‌پسند می‌پیوندند/ بازگشت محمد طاهری به اصفهان

اصفهان – خبرگزاری مهر: قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان از مذاکره باشگاه اصفهانی با سه بازیکن تیم ملی فوتسال خبر داد.

محمد حسین عراقی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به توافق مسئولان باشگاه گیتی‌پسند با رضا لک برای تصدی سرمربیگری تیم گیتی‌پسند اظهار داشت: رضا لک از بین سه گزینه تصدی سرمربیگری تیم فوتسال گیتی‌پسند سرانجام به عنوان سرمربی تیم فوتسال ما انتخاب شد و امیدواریم حضور او در گیتی‌پسند زمینه‌ساز موفقیت تیم ما شود.

وی افزود: تیم ما شرایط خوبی دارد و سه گزینه برای تصدی سرمربیگری این باشگاه مورد توجه ما بود که علی افضل، حسین افضلی و رضا لک از گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتسال ما به شمار می‌رفتند.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند در مورد برنامه‌های گیتی‌پسند در فصل جاری تصریح کرد: ما هنوز تمرینات خود را آغاز نکرده‌ایم اما قرار است که تمرینات گیتی‌پسند از ابتدای تیرماه آغاز شود و برای حضور قدرتمند در لیگ برتر و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم.

وی بیان داشت: با سه بازیکن تیم ملی فوتسال مذاکراتی به صورت تلفنی داشته‌ایم و قرار است در صورت توافقات نهایی این بازیکنان به گیتی‌پسند بپیوندند.

عراقی‌زاده گفت: محمد طاهری، مهدی جاوید و طاها مرتضوی که از بازیکنان خوب تیم ملی به شمار می‌روند با گیتی‌پسند مذاکره تلفنی داشته‌اند و در صورت توافق به این تیم می‌پیوندند.

 

کد خبر 2073216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha