پس لرزه های شکست در القصیر ادامه دارد/

اظهارات کینه توزانه شیخ سلفی علیه ایران و مقاومت لبنان

اظهارات کینه توزانه شیخ سلفی علیه ایران و مقاومت لبنان

پیروزی بزرگ ارتش سوریه بر تروریستهای مورد حمایت محور ضد سوری و همچنین افرادی که خود را به دروغ پیرو اسلام و سیره نبوی(ص) القا می کنند، سبب شده است تا شیخ قرضاوی یکی از این افراد و حامیان تروریستها بار دیگر، اظهارات خصمانه و کینه توزانه ای را علیه ایران و حزب الله مطرح کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شیخ یوسف قرضاوی مفتی وابسته به رژیم قطر و پدر معنوی تروریستهای تکفیری و سلفی در منطقه به ویژه سوریه که اخیرا با عقب نشینی از مواضع خود در قبال حزب الله چنان به این جنبش مقاومت تاخته بود که تحسین و تمجید بی سابقه مقامات و رسانه های سعودی را به دنبال داشت، بار دیگر در گفتگو با العربیه، مهمترین رسانه حامی گروههای برهم زننده امنیت و آرامش ملت سوریه ادعاهای واهی خود علیه ایران و حزب الله را به سبب حمایت  اصولی آنها از ملت و دولت سوریه تکرار کرد و ارادت و خوش خدمتی خود به آل سعود را مورد تاکید قرار داد.

شیخ قرضاوی در گفتگو با شبکه وهابی العربیه با تشریح دلایل حمایت شخصیتهای وهابی سعودی از وی به دلیل موضعگیری خصمانه علیه حزب الله با نادیده گرفتن خدمات و فداکاریهای فراموش نشدنی رزمندگان حزب الله در حمایت از حقوق اعراب از جمله ملت فلسطین به سبب ایستادگی در برابر زیاده خواهی ها و طمع ورزیهای رژیم صهیونیستی، این جنبش مقاومت را حزب طاغوت و شیطان به زعم خود توصیف کرد.

البته این شیخ سلفی که مورد حمایتهای گسترده رژیم قطر قرار دارد، از علمای سعودی که به باورش "درباره حقیقت این حزب، دارای بصیرت بیشتری بوده اند" تشکر کرد.

در حالیکه انواع سلاح‌های سبک و سنگین کشف شده از گروه‌های مسلح و تروریستی در سوریه بیانگر حمایت همه جانبه غرب و هم پیمانان منطقه ای آنها به ویژه عربستان، قطر و ترکیه و حتی رژیم صهیونیستی از آنها است؛ مفتی قطر ادعا کرد گروه به اصطلاح ارتش آزاد سوریه با سلاح های سبک در مقابل هواپیماهای میگ روسیه می جنگد.

شیخ قرضاوی مدعی شد امروزه در سوریه نه ارتش بشار اسد، بلکه روسی ها، ایرانی ها و نیروهای حزب الله می جنگند.

این مفتی مصری الاصل که با داشتن تابعیت قطر اکنون به پدر معنوی گروه های تروریستی و افراطی در منطقه تبدیل شده، "جهاد" در سوریه علیه نظام این کشور و حزب الله را مشروع دانست و اظهار داشت: "از افراد و کشورها انتظار می رود در سوریه جهاد کنند."

اظهارات قرضاوی درحالی مطرح می شود که جنایات وحشیانه گروه های مسلح و تروریستی در سوریه به موضوعی روزمره در این کشور تبدیل شده است؛ گروه هایی که به صورت مستقیم و آشکار از سوی غرب و هم پیمانانش در منطقه حمایت می شوند.

به گزارش العالم، به عقیده ناظران، حمایت غرب و برخی کشورهای منطقه از تروریستها در سوریه به هدف خدمت به منافع رژیم صهیونیستی و نابود کردن سوریه و تجزیه همیشگی این کشور است.

مفتی قطر که با آغاز جنگ در سوریه همسو با مواضع غرب و رژیم صهیونیستی فعالیتهای گسترده ای را در حمایت از گروه های مسلح و تروریستی در سوریه انجام داده، اخیرا در اظهاراتی گفته بود که علمای وهابی سعودی که از قبل مواضعی ضد حزب الله لبنان و مقاومت داشته اند، با بصیرت تر و پخته تر از وی بودند.

این اظهارهات قرضاوی با استقبال گسترده مبلغان و مفتی های وهابی سعودی همراه شد. حملات تند این مفتی قطری به سوریه و مقاومت در حالی است که وی هیچگاه اعتراضی به اقدامات جنایتکاران رژیم صهیونیستی ضد مردم فلسطین و لبنان نداشته و حتی اخیرا در اظهاراتی، نگراني واشنگتن درباره رژيم صهيونيستي بي مورد دانسته و گفته است، "مخالفان سوريه براي اسرائيل خطر ندارند"!

"یوسف قرضاوی" همچنین در نماز جمعه دوحه پایتخت قطر در اظهاراتی طایفه ای و فتنه افکنانه، علوی های سوریه را "نصیریه" توصیف کرده و مدعی شده است: "علوی‌ها حتی از یهودیان و مسیحیان نیز کافرتر هستند."

کد خبر 2073249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha