۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۱۷

نقره‌ای المپیک در محل تمرین پرسپولیس/ جمع دروازه‌بانان‌ها کامل شد

نقره‌ای المپیک در محل تمرین پرسپولیس/ جمع دروازه‌بانان‌ها کامل شد

سجاد انوشیروانی وزنه‌بردار فوق سنگین تیم ملی ایران و دارنده مدال نقره المپیک صبح امروز در محل تمرین پرسپولیس حاضر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد انوشیروانی که طی سال‌های گذشته در کنار نام‌های بلند آوازه و جهانی مانند علی دایی و رضازاده نام ایران و شهر اردبیل را در دنیا طنین‌انداز کرده‌است، صبح امروز دوشنبه با حضور در محل تمرین پرسپولیس با سرخپوشان دیدار کرد و با علی دایی به خوش و بش پرداخت.

انوشیروانی که گفته می‌شود رابطه خویشاوندی هم با علی دایی دارد، پس از حضور در تمرین ضمن خوش آمد گفتن به سرخپوشان، به علی دایی گفت: دوست داشت زودتر به آنها سر بزند ولی چون در اردبیل نبود، این امکان فراهم نشد.

علی دایی صبح امروز شاگردان خود را به زمین صوابی نیر برد تا تمرینات خود را دنبال کنند. تمرین امروز بیشتر در حکم برنامه ریکاوری به خاطر بازی دوستانه روز گذشته سرخپوشان بود که با پیروزی همراه شد.

سرخپوشان تمرین امروز را از ساعت 11 آغاز کردند. تمرین هوازی در دستور کار بود و بازیکنانی که در بازی یکشنبه حضور داشتند سبک‌تر کار کردند. علیرضا نورمحمدی و حمیدرضا علی عسگری هم اختصاصی طبق برنامه کادر پزشکی به نرم دویدن پرداختند.

از سوی دیگر طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر بهزاد غلامپور کار کردند. تیم دروازه‌بان‌ها با حضور نیلسون کامل شد و غلامپور پس از صحبتی کوتاه، آنها را تمرین داد تا فقط دروازه‌بان‌ها کار با توپ داشته باشند. تمرین امروز تحت تاثیر حضور سجاد انوشیروانی قرار گرفته بود.

پرسپولیس ساعت 17 امروز در زمین تختی اردبیل تمرین خواهد داشت. آنها آخرین تمرین خود را فردا صبح انجام می‌دهند و بعدازظهر آماده بازگشت به تهران می‌شوند.

 

 

 

کد خبر 2073271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha