۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۱۳

مجمع انتخاباتی کمیته 20 تیرماه برگزار می‌شود/ اعتراض باقرزاده و خسروی‌وفا

مجمع انتخاباتی کمیته 20 تیرماه برگزار می‌شود/ اعتراض باقرزاده و خسروی‌وفا

طبق تصویب مجمع عمومی کمیته ملی المپیک، انتخابات این کمیته روز 20 تیرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق تصویب اعضای مجمع عمومی کمیته ملی المپیک، انتخابات این کمیته روز 20 تیرماه برگزار می‌شود که البته همچنان مجمع در حال برگزاری است که ممکن است زمان با تغییر مواجه شود.

همچنین در حاشیه برگزاری چهلمین نشست مجمع عمومی کمیته ملی المپیک، پس از اینکه اساسنامه این کمیته ابتدا با ذکر یک صلوات و سپس بلند کردن دست مورد تائید قرار گرفت، فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی به این مسئله اعتراض کرد.

وی با بیان اینکه تا به حال در تاریخ ورزش ایران سابقه نداشت چنین اتفاقاتی برای اساسنامه رخ داده و انتخابات 9 ماه به تاخیر بیافتد، گفت: این امر بی‌تقوا است و ای کاش دوستان صادقانه با موضوع برخورد می‌کردند.

پس از آن غفور کارگری خواستار صحبت در این خصوص شد که وزیر ورزش و جوانان اجازه صحبت به وی را نداد و تاکید کرد: الان زمان مناسبی برای صحبت کردن نیست و خواهش می‌کنم، حرفی مطرح نشود. افرادی که با این امر موافق هستند، صلوات بفرستند.

جمعی با صلوات حرف محمد عباسی را تائید کردند اما بلافاصله بعد از این اتفاق محمود خسروی‌وفا با بیان اینکه افرادی که موافق صحبت کردن روسای فدراسیون‌ها هستند، صلوات بفرستند که مجددا جمعی با فرستادن صلوات به نوعی حرف خسروی وفا را تائید کردند.

در این حین وزیر ورزش و جوانان خواستار خروج خبرنگاران از محل برگزاری نشست مجمع عمومی کمیته ملی المپیک شد.

کد خبر 2073276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha