۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۱۷

علی کفاشیان:

برای انتخابات کمیته المپیک منتظر وزیر جدید نمی‌مانیم/ مجمع امروز قانونی بود

برای انتخابات کمیته المپیک منتظر وزیر جدید نمی‌مانیم/ مجمع امروز قانونی بود

رئیس فدارسیون فوتبال با اشاره به مصوب شدن 20 تیرماه برای برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: همین الان هم انتخابات ما 7 یا 8 ماه عقب افتاده است و جایز نیست زمان انتخابات را بیش از این به تاخیر بیاندازیم تا وزیر جدید معرفی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان پس از پایان مجمع عمومی کمیته ملی المپیک که امروز دوشنبه در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد در مورد جریان این نشست و اتفاقات آن توضیح داد.

وی اظهار داشت: رک گویی خاصیت ورزشکاران و جامعه ورزشکاری است در این نشست هم دعوایی به منزله آنچه شما تعبیر می کنید وجود ندارد بلکه اختلاف نظرهایی بود که در آن صبحت شد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه "ظاهرا افرادی که در مجمع شرکت بوده‌اند اساسنامه را پیش از این دریافت نکرده بودند تا آن را مطالعه کنند"؟، خاطر نشان کرد: من خود جزء هیات اجرایی هستم و در تمام نشست‌های شرکت داشتم در مجمع قبلی که برگزار شد اساسنامه بررسی و در اختیار اعضا قرار گرفت به واقع اساسنامه اصلاحیه که امروز تصویب شد هم خیلی زودتر از این در اختیار اعضا قرار داده شده بود تا آن را بررسی و مطالعه کنند.

کفاشیان ادامه داد: این اساسنامه مورد موافقت بعضی ها بود و مخالفانی هم داشت در این بین بعضی ها علاقه مند بودند و در روند کارهای اصلاحی شرکت کردند. در هر صورت اعضای حاضر در مجمع امروز، اساسنامه را تایید کردند و قرار شد 20 تیرماه انتخابات برگزار شود.

"به نظرتان با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و همچنین مخالفت‌هایی که در نشست امروز شد بهتر نیست مجمع انتخاباتی دیرتر از زمان مقرر برگزار شود"؟، عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش گفت: این مجمع امروزی کاملا قانونی بود و در آن مصوب شد که 20 تیرماه انتخابات برگزار شود. ضمن اینکه مجمع انتخاباتی کمیته به اندازه کافی عقب افتاده است تاخیر بیشتر از این در برگزاری این مجمع جایز نیست.

کفاشیان تاکید کرد: از طرفی همیشه همه در رای گیری های انجام شده جز موافقان نیستند و همیشه مخالفانی هم در رای گیری ها وجود دارد. از طرفی با تجربه ای که من دارم مشخص است که اعضای فعلی مجمع کمیته ملی المپیک و دست اندرکاران ورزش نود درصد بافت مدیریتی ورزش را تشکیل می دهند. بنابراین در زمان وزیر ورزش در دولت آینده هم همین افراد به نوعی مسوولیت بر عهده خواهند داشت. بنابر این معقول نیست که انتخابات را بیش از این به تاخیر بیاندازیم تا وزیر ورزش جدید مشخص شود. همین گونه هم 7 تا 8 ماه انتخابات عقب افتاده است.

رئیس فدارسیون فوتبال در بخش دیگری از گفتگوی خبرنگاران در مورد دیدار روز سه شنبه تیم‌های ایران و لبنان و پاداش در نظر گرفته شده اظهار داشت: 2 سال پیش برای پیروزی در دیدارهای خارجی و داخلی پاداشی را مصوب کردیم و بر اساس همان عمل خواهیم کرد ضمن اینکه از طرف وزارت ورزش به خاطر پیروزی مقابل قطر پاداشی در نظر گرفته شد که امروز در اختیار بازیکنان قرار داده شد.

کفاشیان تصریح کرد: پاداش وزارت ورزش برای دیدار فردا هم آماده است. در مورد پاداش فدراسیون فوتبال هم باید بگویم آنچه مد نظر من هست هنوز فراهم نشده اما به فکرش هستیم.

کد خبر 2073326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha