۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۵۴

مایلی کهن:

مردم باید رئیس جمهور جدید را با دقت انتخاب کنند/ تیم ملی به جام جهانی می‌رود

مردم باید رئیس جمهور جدید را با دقت انتخاب کنند/ تیم ملی به جام جهانی می‌رود

قم - خبرگزاری مهر: سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم گفت: مردم وظیفه شناس ایران اسلامی باید در انتخابات پیش رو، رئیس جمهور جدید را با دقت انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم معارفه کادر فنی تیم فوتبال صبای قم که عصر دوشنبه در هتل المپیک قم برگزار شد، از سوی خبرنگاران رسانه های گروهی مهمترین مسئله سیاسی این روزهای کشور یعنی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از مسئولان حاضر در این مراسم مطرح شد.

خبرنگاران بعد از پایان معارفه محمد مایلی کهن سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم، در  سالن کنفرانس هتل المپیک قم با وی در خصوص مسائل مختلف مشغول گفتگو شدند که در کنار سئوالات گوناگون پیرامون تیم فوتبال صبای قم، سئوالی درباره انتخابات نیز مطرح شد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: به نظر من مردم فهمیده و باهوش ایران در این دوره نیز حضور پرشور و با عظمتی در انتخابات خواهند داشت.

محمد مایلی کهن اضافه کرد: مردم ایران در این مدت با برنامه‌ها و اهداف هشت کاندیدای ریاست جمهوری به خوبی آشنا شده‌اند و حالا وظیفه دارند از بین این نفرات بهترین فرد را که واجد شرایط مطلوب و مناسب برای اداره ایران اسلامی است انتخاب کنند.

وی عنوان داشت: ما می خواهیم در مدت چهار سال اداره ایران بزرگ که به آن عشق می ورزیم را به یک شخص به نام رئیس جمهوری بسپاریم بنابراین باید در انتخاب بهترین و اصلح ترین شخص بین این کاندیداها دقت کنیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم در ادامه به مسائل مختلف پیرامون تیم فوتبال صبای قم در آستانه بازی های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور اشاره کرد و ابراز داشت: برای تقویت تیم و حضور توانمند در لیگ جدید برنامه ریزی خوبی داشته‌ایم و از امروز که استارت کار را می‌زنیم طبق برنامه پیش می‌رویم تا عملکرد خوبی در لیگ برتر ارائه کنیم.

وی افزود: با اینکه یک ماه از پایان دوره قبل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌گذرد اما به نظر من زمانی که تا شروع لیگ جدید باقی مانده فرصت خوبی است تا با جدیت تمرین کنیم و آماده بازی ها شویم.

مایلی کهن در خصوص تیم ملی فوتبال کشورمان نیز عنوان داشت: با برد ارزشمندی که تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر کسب کرد الان شراط خوبی داریم و باید امیدوارانه و پرقدرت در دو دیدار آتی برابر کره جنوبی و لبنان به میدان برویم و برای صعود مستقیم تلاش کنیم، این تیم با ارائه بازی خوب در دو دیدار آتی به جام جهانی می‌رود.
 

کد خبر 2073403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha