۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۱

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

دهنوی مشکلاتش را بیشتر نکند/ یکبار با بازیکنان متخلف برخورد شود

دهنوی مشکلاتش را بیشتر نکند/ یکبار با بازیکنان متخلف برخورد شود

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد قاسم دهنوی باید بداند تخلف کرده و به جای حل مشکل، با طرح چنین ادعاهایی، مشکلاتش را بیشتر می‌کند، گفت: امیدواریم کمیته انضباطی رای نهایی‌اش قاطعانه و عبرت آموز باشد.

حسین قدوسی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص ادعای دهنوی در مورد دست بردن پرسپولیسی‌ها در قراردادش گفت: قاسم دهنوی تخلف کرده و با دو باشگاه قرارداد بسته و براساس قوانین محروم شده است. در این شرایط طرح این مسائل فرافکنی است.

وی اضافه کرد: از سوی این بازیکن اتهامی به باشگاه پرسپولیس زده شده که قابل پیگیری بوده و باید این بازیکن پاسخگوی اظهاراتش در خصوص این باشگاه باشد. باشگاه پرسپولیس از حق و حقوقش نمی‌گذرد و کاری خواهد کرد دیگر هیچ بازیکنی به خود اجازه ندهد با اعتبار این باشگاه اینگونه بازی کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: تخلف صورت گرفته و این بازیکن با دو باشگاه قرارداد بسته‌ و در قانون نیز مجازات چنین تخلفی پیش بینی شده است. اگر یکبار بازیکنانی که با دو باشگاه قرارداد می‌بندند و دردسرهای بزرگ ایجاد می‌کند، برخورد شود، دیگر هیچ بازیکنی به خود اجازه نخواهد داد دست به چنین کاری بزند.

قدوسی در ادامه یادآور شد: باشگاه پرسپولیس با دهنوی قرارداد بسته و روی این بازیکن حساب کرده، پس سراغ بازیکنان دیگر نرفته است. بنابر این اتفاقات متعددی رخ داده و خساراتی به پرسپولیس وارد شده است که امیدواریم کمیته انضباطی رای نهایی‌اش قاطعانه و عبرت آموز باشد. به دهنوی توصیه می‌کنیم با طناب پوسیده برخی از افراد داخل چاه نرفته و با برخی اظهارات، برای خودش دردسرهای بیشتری درست نکند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: او باید بداند تخلف کرده و به جای حل مشکل، با طرح چنین ادعاهایی، مشکلاتش را بیشتر می‌کند. برخی به دنبال منافع خود هستند و دهنوی را در چنین موضوعی گرفتار کردند و او به جای حل و فصل این مشکل، با چنین اتهاماتی، مشکلات خودش را پیچیده‌تر می‌کند زیرا باید پاسخگوی این اتهام باشد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: قاسم دهنوی بداند همچنان بازیکن پرسپولیس است و باید به قراردادی که با باشگاه پرسپولیس بسته است، پایبند باشد؛ حال که تخلف کرده و با دو باشگاه قرارداد بسته است، با طرح مسائل کذب و جدید دردسرهای خودش را بیشتر می‌کند.

 

کد خبر 2073790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha