۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۰۶

فخر موحدي خبر داد:

توزيع كالاهاي اساسي تنظيم بازار در قالب طرح ضيافت

توزيع كالاهاي اساسي تنظيم بازار در قالب طرح ضيافت

مشهد - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي از توزيع كالاهاي اساسي تنظيم بازار در قالب طرح ضيافت در آستانه ماه مبارك رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري مهر، ناصر فخرموحدي اظهار كرد: در آستانه اين ماه مبارك، با توجه به ضرورت حضور اثرگذار و مطمئن در تامين و توزيع مناسب و منطقي كالاهاي اساسي سبد مصرف خانوار، برنامه ها و اقدامات ويژه تنظيم بازار در قالب طرح ضيافت اجرا مي شود.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي با بيان اينكه اين طرح با هدف فراهم سازي امكان تامين و تنظيم بازار انواع اقلام موادغذايي مورد نياز و ضروري مردم با قيمت و كيفيت مناسب در استان برگزار مي شود، افزود: برگزاري نمايشگاهها، اجراي طرح فروش فوق العاده و طرح ويژه نظارتي، با مشاركت مجامع امور صنفي و اتحاديه هاي ذيربط، فروشگاههاي بزرگ و زنجيره اي و روز بازارها و ساير نهادهاي مرتبط، از  برنامه هايي است كه در قالب اين طرح اجرا خواهد شد.

فخرموحدي تصريح كرد: اين نمايشگاهها در مشهد و  تعدادي از شهرستانها برگزار مي شود و در ساير شهرستانها نيز طرح فروش فوق العاده اجرا مي شود.

وي گفت: تامين منافع متقابل توليدكنندگان و مصرف كنندگان، ايجاد ثبات نسبي قيمت و تنظيم بازار مواد غذايي، ايجاد شبكه هماهنگ، ايجاد شرايط رقابتي و مطلوب جهت عرضه مستقيم و بهبود شبكه توزيع و عرضه اين كالاها از اهداف برگزاري اين نمايشگاهها است.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي تاكيد كرد: به موازات اجراي طرح ضيافت و با هدف اثربخشي هرچه بيشترطرح مذكور در تامين و توزيع اقلام و كالاهاي منتخب و نيز مايحتاج مصرف كنندگان در ايام ماه مبارك رمضان برنامه ريزي لازم در قالب طرح تشديد نظارت و بازرسي نيز صورت پذيرفته  است.  

فخر موحدي بيان كرد: افزايش تيم هاي  بازرسي و نظارت بر واحدهاي توزيعي و نيز رسيدگي به شكايات شهروندان از اين واحدها در حداقل زمان ممكن، تشكيل تيم هاي مشترك رسيدگي به تخلفات، با همكاري و همياري تعزيرات حكومتي استان و ساير دستگاههاي نظارتي با هدف تسريع در رسيدگي به پرونده هاي تنظيمي به همراه فعالسازي شعب سيار رسيدگي به تخلفات و افزايش زمان كاري ستاد خبري 124سازمان در دريافت شكايات شهروندان از اقداماتي است كه در طرح تشديد بازرسي و نظارت اجرا مي شود.

وي با بيان اينكه در اين طرح از پتانسيل 2000 نفر بازرس و ناظر افتخاري استفاده مي شود و شعب ويژه  رسيدگي  به تخلفات اقتصادي در نمايشگاههاي طرح  ضيافت استقرار مي يابند، افزود: در طرح تشديد بازرسي، تمركز بازرسي ها بر روي كاهش تخلفاتي نظير كم فروشي، گرانفروشي، عدم درج قيمت، عدم صدور صورتحساب و نيز احتكار معطوف مي شود.

 

کد خبر 2073822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha