۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۴۳

اخبار کوتاه استان مرکزی/

دستگير 8 سارق و كشف 15 فقره سرقت در اراک

دستگير 8 سارق و كشف 15 فقره سرقت در اراک

اراک - خبرگزاری مهر: مرگ پسربچه 7ساله در شازند بر اثر سقوط یک دستگاه اكو بر روی سرش، دستگير 8 سارق و كشف 15 فقره سرقت در اراک و دستگيري سارق آهن آلات با اقدام به موقع ماموران پليس در ساوه، مهمترین عناوین اخبار کوتاه استان مرکزی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سقوط یک دستگاه اکو در یکی از روستاهای شازند مرگ پسر بچه اي 7 ساله را رقم زد.

این پسر بچه اي هفت ساله ، بر اثر سقوط يك دستگاه اكو بر روي سرش در زمانيكه مشغول بازي با چهار پايه هاي آن بوده دچار حادثه شده و به بیمارستان منتقل می شود.

در این حادثه به علت شدت صدمه وارد شده به سر وي ، تلاش پزشكان مفيد واقع نشده و كودك جان خود را از دست مي دهد.

دستگير 8 سارق در طرح پيشگيري از سرقت در اراك

فرمانده انتظامي شهرستان اراك از دستگير 8 سارق و كشف 15 فقره سرقت در اجراي طرح پيشگيري از سرقت در مركز استان خبر داد.

سرهنگ مصطفي ويسمه اي گفت : در استمرار طرح مقابله و پيشگيري از سرقت ، با برنامه ريزي صورت گرفته و اجراي منسجم طرح پيشگيري از سرقت در شهر اراك ، 8 سارق سابقه دار شناسايي و دستگير شدند و  در بازجويي هاي صورت گرفته از متهمان ، 15 فقره انواع سرقت كشف شد .

فرمانده انتظامي شهرستان اراك اضافه كرد :‌ عمده موارد كشف شده شامل لوازم منزل ، خودرو و موتورسيكلت بوده كه كليه لوازم و اجناس كشف شده به مالباختگان عودت گرديد و سارقان دستگير شده نيز با تشكيل پرونده تحويل دستگاه قضايي شدند.


دستگيري سارق آهن آلات با اقدام به موقع ماموران پليس در ساوه

ماموران كلانتري 19 شهرستان ساوه در عملياتي ، فردي را كه در حال سرقت از يك كارخانه شناسايي و دستگير كردند.

 فرمانده انتظامي شهرستان ساوه در بيان اين خبر گفت :‌ روز گذشته طي اعلام گزارشي مبني بر حضور مشكوك يك دستگاه خودرو در حوالي يكي از كارخانجات محور قديم همدان – ساوه ، بلافاصله ماموران انتظامي كلانتري 19 براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند و شخصي  را که در حال سرقت از كارخانه بود شناسايي و دستگير کردند.

سرهنگ علي اصغر طالبي افزود: در بازرسي صورت گرفته از خودروي اين فرد، مقداري آهن آلات كه از كارخانه سرقت شده بود كشف و ضبط شد.

دو كشته و يك مجروح حاصل بي احتياطي رانندگان

سوانح رانندگي در محور هاي مواصلاتي استان مركزي2 كشته و يك مجروح بر جاي گذاشت.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مركزي  گفت: روز گذشته خبر يك واژگوني خودرو ام وي ام در جاده قديم ساوه تهران به مركز فوريت هاي پليسي 110 مخابره و بلافا صله ماموران پاسگاه شهر صنعتي و پليس راه ساوه همدان به محل حادثه اعزام شدند .

سرهنگ"مهدي حسني"بيان داشت:بررسي ماموران نشان داد يكدستگاه خودرو ام وي ام به علت عدم توجه به جلو راننده آن واژگون كه در نتيجه آن راننده مصدوم و پس از انتقال به بيمارستان شهيد مدرس شهرستان ساوه به علت شدت جراحات وارده فوت كرد.

وي از برخورد يكدستگاه تريلر و يكدستگاه نيسان در محور اتوبان ساوه تهران خبر داد و گفت: در اين سانحه  راننده نيسان در دم فوت و سرنشين آن نيز مصدوم و راهي بيمارستان شد.


 

کد خبر 2074048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha