۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۲۸

احمدی بیغش:

سیاه نمایی علیه دولت تخلف انتخاباتی است

سیاه نمایی علیه دولت تخلف انتخاباتی است

بجنورد - خبرگزاری مهر: استاندار خراسان شمالی گفت: سیاه نمایی عملکرد دولت نهم و دهم از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، نوعی بداخلاقی و تخلف انتخاباتی است.

 به گزارش خبرگزاری مهر، محمود احمدی بیغش عصر سه شنبه در دیدار مدیران کل ادارات و سازمانهای زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی در خراسان شمالی اظهار کرد: خدمات دولت نهم و دهم در تمام بخش ها بخصوص کشاورزی در طول عمر تمام دولت های پس از انقلاب بی نظیر است.

وی اضافه کرد: خدمات دولت فعلی در سطح کشور به حدی است که هیچ کس نمی تواند این خدمات را انکار کند. نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: امروز برخی با سیاه نمایی، عملکرد دولت را زیر سوال می برند و این نوعی بداخلاقی انتخاباتی است که صورت می گیرد.

احمدی بیغش اولویت کاری دولت در شرایط تحریم و فشار اقتصادی را توسعه فعالیت های کشاورزی دانست و افزود: دولت از فعالیت های کشاورزی برای رونق بخش اقتصادی کشور حمایت می کند.

وی اضافه کرد: اگر جهادگران در دوران دفاع مقدس در خط مقدم دفاع از کشور قرار داشتند، امروز نیز در بخش مقابله با تحریم و فشار اقتصادی دشمنان در خط مقدم تولید قرار دارند.

استاندار خراسان شمالی گفت: خصومت دشمنان با جمهوری اسلامی به دلیل اعتقادات دینی مردم است و انرژی هسته ای نیز بهانه ای برای تداوم این دشمنی ها شده است. در این نشست رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گزارشی از وضعیت تولید محصولات کشاورزی و دامی در این استان ارائه داد.

کد خبر 2074169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha