۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۱۳

حواشی بازی ایران و لبنان؛

سکوهای خالی و جو سیاسی مقابل درهای ورودی/ تماشاگر دختری پشت درها

سکوهای خالی و جو سیاسی مقابل درهای ورودی/ تماشاگر دختری پشت درها

دیدار تیم‌های فوتبال ایران و لبنان در حالی ساعت 20 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‎شود که تا ساعت 18:30 بیش از دو سوم سکوهای این ورزشگاه خالی است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در هفته نهم از مرحله انتخابی جام جهانی از ساعت 20 امشب سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که حواشی پیش از آغاز این بازی را در زیر می‌خوانید:

* در حالی که دیدار ایران با لبنان برای صعود تیم ملی به جام جهانی بسیار حائز اهمیت است اما متاسفانه تا این لحظه حدود یک سوم از سکوهای ورزشگاه پر شده و تقریبا سکوهای طبقه دوم خالی است، این در حالی است که با توجه به عبور و مرور تماشاگران به نظر می‌رسد این تعداد جمعیت تا شروع مسابقه حداقل بتواند دو سوم ورزشگاه را پر کند.

* فروش پرچم کشور ایران در بیرون ورزشگاه طرفداران زیادی داشت و شاید یک پنجم افراد حاضر در استادیوم پرچم در دست دارند.

* در حالی که در اتوبان‌های اطراف ورزشگاه ترافیک خاصی وجود ندارد، اما ازدحام مقابل پارکینگ‍‌ها باعث ترافیک مقابل درب‌های ورودی ورزشگاه شده است.

* پخش تراکت‌های تبلیغاتی توسط هواداران نامزدهای ریاست جمهوری و شورای شهر فضای اطراف ورزشگاه را کاملا سیاسی کرده، البته متاسفانه پخش شدن این تراکت‌ها روی زمین باعث آلودگی محیط نیز شده است.

* یک دختر تماشاگر که پرچم ایران را دور خود پیچیده و سنش کمتر از ده سال بود، به همراه پدرش در حال ورود به ورزشگاه بود و برای ورود با مشکلاتی مواجه شده بود.

* در حالی که کمتر از یک ساعت به آغاز مسابقه باقی مانده است، مقابل گیت‌های بلیت فروشی ازدحام بسیاری به چشم می‌خورد اما بلیت‌های 10 هزار تومانی مخصوص جایگاه کنار VIP تمام شده و تماشاگران بلیت‌های 5 و 3 هزار تومانی تهیه می کنند.

* یک گروه 50 نفری از کودکان بی‌سرپرست هم با یک دستگاه اتوبوس به ورزشگاه آزادی آمده‌اند و در ضلع شرقی ورزشگاه مستقر شده‌اند.

* دو ساعت پیش از آغاز بازی زمین چمن ورزشگاه آزادی آبیاری شد.

* از سوی مسئولان برگزاری مسابقه و برای اینکه تماشاگران حوصله شان سر نرود سرودهای حماسی بسیاری در ورزشگاه پخش شد.

* متاسفانه باز هم شاهد شعارهای غیر اخلاقی از سوی تماشاگران علیه تیم لبنان بودیم و این تماشاگران به تذکر مسئولان برای پایان دادن به شعارها کمتر توجه می‌کردند.

کد خبر 2074192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha