۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۵۱

اسماعیل حسن‌زاده:

دهنوی دو باشگاه را به جان هم انداخت/ ملوان برای تسویه بدهی پیش قدم شده

دهنوی دو باشگاه را به جان هم انداخت/ ملوان برای تسویه بدهی پیش قدم شده

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان این که دهنوی باید به کمیته انضباطی بیاید، گفت: قاسم دهنوی دو باشگاه را به جان هم انداخته است و به همین خاطر باید در کمیته انضباطی جوابگو باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل حسن‌زاده در حاشیه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی در خصوص احضار قاسم دهنوی به کمیته انضباطی گفت: برای ما مهم نیست دهنوی به چه تیمی خواهد رفت ولی همین که او باعث تنش میان دو باشگاه شده است باید در کمیته انضباطی حاضر شود. حیف است بازیکنی که ویترین فوتبال ایران است دو باشگاه را به جان هم بیاندازد.

وی در خصوص این که دهنوی مدعی شده، باشگاه پرسپولیس قراداد وی را دستکاری کرده است، عنوان کرد: دهنوی باید به کمیته انضباطی بیاید و در این باره توضیح دهد. امروز دو نماینده از طرف وی به کمیته انضباطی آمدند و من با آنها صحبت کردم که متقاعد شدند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا روز چهارم تیرماه برای تشکیل جلسه این بازیکن دیر نیست، گفت: در صدور رای موقت سیاست دستگاه قضایی این است که طرف را معطل کنند ولی ما نگذاشتیم که جلسه دهنوی به پایان فصل نقل و انتقال موکول شود بنابراین دیر نیست.

حسن‌زاده درباره این ادعای نصیرزاده مبنی بر این که دهنوی باید یک سال محروم شود، خاطرنشان کرد: این ماده برای بازیکنی است که قرارداد قطعی دارد. ضمن این که ما در شرایط کنونی به قرارداد دهنوی کاری نداریم و نگاه ما به رفتار این بازیکن است تا قرارداد وی.

وی همچنین در خصوص وضعیت باشگاه‌های بدهکار توضیح داد: شاید راهکارهایی برای این باشگاه‌ها پیدا شود تا آنها فصل آینده هم در لیگ حضور داشته باشند ولی اصل موضوع تغییری نخواهد کرد و ما بر سر رای خود هستیم. به طور مثال سازمان لیگ شاید به یک باشگاه پول قرض بدهد. ما البته راضی نیستیم که یک چک هم رد و بدل شود. دوست داریم برای یک بار هم که شده روی رای خود سفت و سخت بایستیم که خوشبختانه مسئولان فدراسیون هم از این کار استقبال کرده‌اند.

حسن‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاهی برای صاف کردن بدهی خود اقدام کرده است، گفت: تیم‌های دسته اولی و دومی برای این کار گام های خوبی برداشته اند. در بین لیگ برتری‌ها نیز باشگاه ملوان بندر‌انزلی پیش قدم شده است. البته اصرار ما این است که بازیکنان هم بخشی از مطالبات خود را ببخشند که خوشبختانه آنها هم شرایط را درک کرده‌اند.

 

 

کد خبر 2074237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha