۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۲۳:۴۳

مسعود شجاعی:

کار سختی در کره‌جنوبی داریم/ امید عباسی قهرمان واقعی بود

کار سختی در کره‌جنوبی داریم/ امید عباسی قهرمان واقعی بود

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از پیروزی این تیم برابر لبنان گفت: برای رسیدن به جام جهانی کار سختی برابر کره جنوبی داریم که امیدواریم بتوانیم از این تیم امتیاز بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود شجاعی پس از پیروزی 4 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر لبنان ضمن بیان این مطلب افزود: بازیکنان همت کردند و با حمایتی که مردم و تماشاگران داشتند در این دیدار به پیروزی رسیدیم. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و خوشحالم که به یک پیروزی پرگل انجامید و می توانیم با گرفتن امتیاز از کره جنوبی به جام جهانی صعود کنیم. کار سختی است اما می توانیم به آن دست پیدا کنیم.

وی که به همراه محمدرضا خلعتبری پیراهنی را پس از گل اول تیم ملی نشان دوربین ها دادند که روی آن نام امید عباسی نقش بسته بود گفت: این وظیفه ما بود که این کار را انجام دهیم. دوست داشتم گل بزنم تا این پیراهن را نشان دهم اما محمدرضا هم مثل برادر من است و وقتی گل زد تصمیم گرفتیم این پیراهن را نشان دهیم. به نظر من امید عباسی قهرمان واقعی بود و هر چند همه اتش نشانان فداکار هستند اما امید عباسی کاری کرد که یک قهرمان واقعی انجام می دهد.

شجاعی خاطرنشان کرد: با این کار خواستیم به خانواده امید عباسی بگوییم که کنارشان هستیم و همیشه به یاد این آتش نشان فداکار خواهیم بود. او یک قهرمان بود و کاری کرد که از هر انسانی برنمی آید. امیدوارم بتوانیم با صعود به جام جهانی یاد این آتش نشان را گرامی بداریم.

کد خبر 2074286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha