۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰

شاهرخ بیانی در گفتگو با مهر:

کره همیشه از ایران وحشت دارد/ به فکر تساوی باشیم شکست می‌خوریم

کره همیشه از ایران وحشت دارد/ به فکر تساوی باشیم شکست می‌خوریم

کارشناس فوتبال با بیان این که تیم کره بسیار خطرناک است، گفت: کره‌ای‌ها همیشه از ایران وحشت داشته‌اند ولی اگر برای تساوی برابر این تیم بازی کنیم شکست می‌خوریم.

شاهرخ بیانی در گفتگو با مهر، در خصوص تیم ملی کره‌جنوبی خاطرنشان کرد: من بازی این تیم را برابر ازبکستان دیدم. کره تیم خیلی خطرناکی است. ما این تیم را در تهران بردیم ولی شاید حق ما برد نبود. آنها واقعا سرسخت هستند.

وی افزود: برنامه کره‌ای‌ها به گونه‌ای است که بیشتر به دنبال دور زدن و سانتر کردن هستند. دو سه بازیکن سر زن خیلی خوب دارند و به بازی هم سرعت می‌دهند. این شگرد کره‌ای‌هاست و در دوران ما هم این برنامه را اجرا می‌کردند. ما اگر برای مساوی با این تیم به میدان برویم شکست خواهیم خورد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ادامه داد: در دیدار با کره باید مثل مسابقه با قطر منطقی بازی کنیم و کناره‌ها راببندیم. باید اجازه دور زدن مدافعان را به کره‌‎ای‌ها ندهیم. این را هم فراموش نکنیم که شرایط دیدارهای داخلی و خارجی کره از زمین تا آسمان فرق می‌کند. آنها در زمین خود بسیار خطرناک هستند.

بیانی با اشاره به برگزاری این دیدار در شهر اولسان اظهار داشت: کره به دنبال این است که از همه امتیازات میزبانی خود استفاده کند برای همین بازی را به شهر اولسان برده‌اند که بسیار شرجی است. در هر صورت باید یک بازی منطقی را به نمایش بگذاریم و بتوانیم از این میدان سخت سربلند بیرون بیاییم.

وی درباره اظهار نظر سرمربی تیم ملی کره علیه ایران گفت: می‌‍دانید چرا این حرفها را بر زبان آورده است؟ چون هنوز هم کره‌ای‌ها از آن شکست با 6 گل ناراحتند. هیچ وقت از دل آنها پاک نمی‌شود. کره همیشه از تیم ایران وحشت دارد. با وجود این که فوتبال ایران ضعیف شده است اما باز هم از ما می‌ترسند. الآن هم دنبال انتقام شکست دور رفت هستند و باید با ارایه یک بازی منطقی به مصاف این تیم برویم.

 

کد خبر 2074646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha