۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰:۰۷

صمد مرفاوی در گفتگو با مهر:

تیم ملی باید برابر کره انسجام خود را حفظ کند/ می توانیم به پیروزی برسیم

تیم ملی باید برابر کره انسجام خود را حفظ کند/ می توانیم به پیروزی برسیم

کارشناس فوتبال با اشاره به دیدار حساس ایران برابر کره جنوبی تاکید کرد: تیم ملی باید در دیدار با کره انسجام خود را حفظ کند تا با ارایه یک بازی منطقی به آنچه که می‌خواهد دست یابد.

صمد مرفاوی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم ملی برابر لبنان گفت: کره تیم بسیار سرسختی است. باید جلوی این تیم انسجام خود را حفظ کنیم. اگر بازی را که در دو دیدار اخیر به نمایش گذاشتیم را در زمین کره هم انجام دهیم می‌توانیم حتی به شکست تیم کره هم امیدوار باشیم.

مرفاوی در خصوص اظهارات سرمربی تیم ملی کره جنوبی نیز عنوان کرد: به نظرم مربی تیم کره کار روانی را انجام داده است. فکر می‌کنم که اگر در زمین کره با یک بازی هجومی ظاهر شویم می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

وی ادامه داد: به نظرم ما در حال حاضر تا 50 درصد از شانس صعود مستقیم به جام جهانی برخوردار هستیم و بقیه آن به بازی تیم ملی با کره و نیز دیدار ازبکستان با قطر بستگی دارد.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل به آخرین بازی این مرحله است ساعت 16:30 روز سه‌شنبه 28 خرداد در شهر اولسان کره برگزار خواهد شد. کره‌جنوبی با 14 امتیاز در صدر گروه اول است و ایران با 13 امتیاز دوم است. ازبکستان نیز با 11 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

 

کد خبر 2074729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha