۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰:۰۵

فرشاد پیوس در گفتگو با مهر:

روحیه بازیکنان خوب باشد کره را می‌بریم/ قوچان‌نژاد گل کوچک باز است

روحیه بازیکنان خوب باشد کره را می‌بریم/ قوچان‌نژاد گل کوچک باز است

کارشناس فوتبال ایران با تاکید بر اینکه اگر ملی پوشان آمادگی روحی داشته باشند بازی با کره جنوبی برای آنها از بازی مقابل تیم‌های قطر و لبنان آسانتر خواهد بود، گفت: درحال حاضر نقطه قوت تیم ملی اتحاد، یکدلی و رفاقتی است که بین بازیکنان وجود دارد.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی ضمن بیان مطلب فوق گفت: اگر ملی پوشان آمادگی روحی و روانی داشته باشند بازی با کره جنوبی برای آنها از بازی مقابل تیم‌های قطر و لبنان آسانتر خواهد بود چون کره ای ها برای اینکه به تیم ملی ایران در زمین خود نبازند استرس بیشتر نسبت به بازیکنان ایران دارند. اگر کادر فنی تیم ملی تاکتیکی را اتخاذ کنند که در نیمه اول گل نخوریم در نیمه دوم بازی فشار  روانی بر روی تیم کره جنوبی بیشتر خواهد بود.

وی در همین خصوص افزود: در حال حاضر نقطه قوت تیم ملی اتحاد، یکدلی و رفاقتی است که بین بازیکنان وجود دارد به طوریکه اگر شما به صحنه پس از گل هایی که بازیکنان تیم ملی می زنند نگاه کنید می بینید که خوشحالی بازیکنان درون زمین و بازیکنان روی نیمکت با هم تفاوتی نمی کند.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: کره جنوبی نسبت به سال های قبل تیم خوبی نیست بلکه یک تیم جوان و با انگیزه است که مهاجمان خوب و سرزنی دارد که در بازی هوایی مسلط هستند اما خط دفاع و دروازه بان آنها قدرت سال های قبل را ندارد البته این نکته را نباید فراموش کنیم که انها همیشه نظم ساختاری خود را حفظ کرده اند.

وی در خاتمه ضمن ستودن عملکرد رضا قوچان نژاد در خط حمله تیم ملی تاکید کرد: قوچان نژاد علاوه بر اینکه یک بازیکن فرصت طلب بوده و در زدن ضربات آخر دقت زیادی دارد، از تاکتیک خوبی نیز برخوردار است به طوریکه مانند بازیکنان گل کوچک باز است.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل به آخرین بازی این مرحله است ساعت 16:30 روز سه‌شنبه 28 خرداد در شهر اولسان کره برگزار خواهد شد. کره‌جنوبی با 14 امتیاز در صدر گروه اول است و ایران با 13 امتیاز دوم است. ازبکستان نیز با 11 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

 

کد خبر 2074804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha