۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۴۶

اصغرزاده در گفتگو با مهر:

لیست شورای شهر اصلاحات ضعیف و فاقد برنامه است/ ویژگی های لیست ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان

لیست شورای شهر اصلاحات ضعیف و فاقد برنامه است/ ویژگی های لیست ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان

کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شوراها با اشاره به ویژگی های لیست ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان که دومین فهرست انتخاباتی جریان اصلاحات است ، گفت: فهرست ائتلاف فراگیر تکمیل کننده رای لیست اصلاحات است و ما نیز در سبد رای آنان تعریف می شویم اما از لحاظ محتوایی آنان باید به ما نزدیک شوند چون لیست ائتلاف فراگیر دارای برنامه و ایده است.

ابراهیم اصغرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ویژگی های لیست ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان گفت: گفتمان اصلاح طلبی به دلیل تهدیدی که از طرف اصولگرایان می شود تقریبا به صورت متحد عمل می کنند. بنابراین لیست هایی که از این جبهه بیرون می آید بخش هایی از جامعه اصلاحات را در بر نمی گیرد و تعدادی از دوستان خوش فکر و صاحب نظر در آن غایب هستند.

این فعال اصلاحات افزود: با توجه به تنوع طیف های مختلف سیاسی در جبهه اصولگرا و فراوانی کاندیداهای آنان همچنان که در انتخابات ریاست جمهوری هم شاهد حضور شش کاندیدا هستیم؛ بنابراین ما هم دیدیم اشکالی ندارد که در جبهه اصلاح طلبان هم دو لیست برای شوراها بدهیم.

وی با بیان اینکه در شورای شهر نباید یک بعدی فکر کرد ادامه داد: ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان بدنبال تعمیق دموکراسی در کشور است و اعتقاد دارد اگر تنها با یک دید به شوراها نگاه کنیم نتیجه آن تشکیل یک شهرداری اقتدار گرا می شود و زندگی بهبود پیدا نمی کند.

اصغرزاده با بیان اینکه لیست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای انتخابات شورای شهر ضعیف است، گفت: ما بسیاری از کارشناسان و متخصصان شهری را برای قرار گرفتن در لیست اصلاحات پیشنهاد دادیم که در لیست آنان قرار نگرفتند و به آقای خاتمی نیز نسبت به لیست جبهه اصلاحات اعتراض کردیم و ایشان هم این ضعف را پذیرفتند و از لیست ما استقبال کردند.

عضو شورای شهر اول با تاکید بر اینکه لیست جبهه اصلاحات قابل دفاع نیست خاطرنشان کرد: اگر من شهردار باشم 80 درصد از افراد این لیست را در کار مدیریت شهری بکار نمی گیرم.

وی افزود: لیست جبهه اصلاحات فاقد برنامه است و  عملکرد ضعیف اصلاح طلبان در شورای شهر سوم نیز دلیلی بر این ادعا است.

اصغرزاده با بیان اینکه لیست ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان مقابل لیست اصلاحات نیست افزود: لیست ما تکمیل کننده رای لیست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است و ما نیز در سبد رای آنان تعریف می شویم اما از لحاظ محتوایی آنان باید به ما نزدیک شوند چون لیست ائتلاف فراگیر برنامه و ایده دارد.

کد خبر 2075021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha