۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰:۱۲

مجید جلالی در گفتگو با مهر:

دقت بازی با قطر و ظرافت دیدار با لبنان، ایران را به برزیل می‌رساند

دقت بازی با قطر و ظرافت دیدار با لبنان، ایران را به برزیل می‌رساند

کارشناس فوتبال ایران معتقد است اگر تیم ملی مقابل کره‌جنوبی با همان دقت بازی با قطر و ظرافت بازی با لبنان به میدان برود، موفق می‌شود از همان کشور به جام جهانی 2014 برزیل صعود کند.

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت تیم ملی ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان بازی فوق‌العاده‌ای را ارائه کرد که در چندین سال گذشته چنین بازی روانی از ملی‌پوشان ندیده بودم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم اگر تیم ملی مقابل کره‌جنوبی با همان دقت بازی با قطر و ظرافت بازی با لبنان به میدان برود، موفق می‌شود از همان کره‌جنوبی به جام جهانی 2014 برزیل صعود کند.

کارشناس فوتبال ایران با تاکید بر اینکه کاملا مطمئن است این اتفاق خواهد افتاد، ادامه داد: تیم کره‌جنوبی اصلا مانند تیم سال‌های قبل نیست و شاید در 10 سال گذشته از نظر نوع بازی نه نفرات، پایین‌ترین سطح خودش را ارائه کرده است.

وی در توضیح این مسئله بیان داشت: کیفیت بازی این تیم مقابل لبنان و ازبکستان را همه دیدند و فکر می‌کنم همه اتفاقات فوتبالی به نفعش تمام شد و گرنه شاید نمی‌توانست از این گروه صعود کند.

جلالی در مورد اظهارنظر عجیب سرمربی کره‌جنوبی هم در پایان گفت: این صحبت به خاطر کم تجربگی مربی کره‌جنوبی است. در سطح حرفه‌ای و بین‌المللی وقتی چنین صحبتی بیان می‌شود، قطعا تیم و خودش را تحت فشار می‌برد که این به نفع تیم ملی ایران خواهد بود.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل به آخرین بازی این مرحله است ساعت 16:30 روز سه‌شنبه 28 خرداد در شهر اولسان کره برگزار خواهد شد. کره‌جنوبی با 14 امتیاز در صدر گروه اول است و ایران با 13 امتیاز دوم است. ازبکستان نیز با 11 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

 

کد خبر 2075311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha