۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۴۰

کی‌روش در بدو ورود به سئول؛

مربی کره‌ باید از مردم ایران عذرخواهی کند/ امیدوار به نتیجه‌گیری هستیم

مربی کره‌ باید از مردم ایران عذرخواهی کند/ امیدوار به نتیجه‌گیری هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از ورود به شهر سئول در واکنش به اظهارات توهین آمیز مربی تیم ملی کره‌جنوبی، بار دیگر از وی خواست از مردم ایران عذرخواهی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، "کارلوس کی‌روش" به ادعاهای "چوی کانگ هی" مربی تیم ملی کره‌جنوبی را مبنی بر بدرفتاری ایرانی‌ها با این تیم پاسخ داد و از وی خواست تا از مردم ایران عذرخواهی کند.

وی امروز پنجشنبه در نشستی مطبوعاتی در سئول با رد این ادعاها تاکید کرد شاید کره‌ای‌ها در زمان حضور در ایران با بی‌مهری‌هایی روبرو شده باشند، اما دست اندرکاران ورزش ایران بهترین امکانات را در اختیار آنها قرار داده و با آنها به خوبی رفتار کرده‌اند.

به گفته کی‌روش، اظهارات مربی کره‌جنوبی توهین به مردم ایران است و وی باید به خاطر این صحبت‌ها از آنان عذرخواهی کند. وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از بازی‌های گروه ایران تنها دو بازی باقی مانده است، برای کسب نتیجه از بازی با تیم کره‌جنوبی در سئول ابراز امیدواری کرد.

مربی پیشین تیم رئال مادرید پس از بازی تیم کره‌جنوبی با ازبکستان گفت این تیم تمام توان خود را در مقابل ازبک‌ها به نمایش نگذاشته است. 

کد خبر 2075343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha