۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۵۵

کی‌روش خطاب به رسانه‌های کره‌ای؛

امیدوارم "چوی" شجاعت پوشیدن لباس ازبکستان را داشته باشد/ برای جنگ نیامده‌ایم

امیدوارم "چوی" شجاعت پوشیدن لباس ازبکستان را داشته باشد/ برای جنگ نیامده‌ایم

سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه چوی می‌تواند نظرات خود را داشته باشد، اما این عقیده تنها باید در ذهنش باشد و هرگز نباید به زبان بیاید، گفت: امیدوارم "چوی" شجاعت پوشیدن لباس ازبکستان را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، صحبت‌های کارلوس کی‌روش در رسانه‌های کره‌ای بازتاب بسیاری داشت و سرمربی تیم ملی ایران در زمان انجام نخستین تمرین خود در گفتگو با خبرنگاران کره‌ای گفت: متاسفانه طی چند روز گذشته سرمربی تیم ملی کره اظهار نظری کرده و باید بگویم متاسفم برای بازیکنان خوب تیم ملی کره که این سرمربی در کنارشان است.

وی اضافه کرد: به شخصه برای بازیکنان فوتبال کره‌جنوبی احترام خاصی قائل هستم و قبلا سمت سرمربیگری پارک را داشته‌ام که از همین جا به او سلام  می‌کنم اما معتقدم که چوی به فوتبال ایران و مردم ایران بی‌احترامی کرد که به هیچ وجه قابل قبول نیست و صحبت‌های من در خصوص بازیکنان فوتبال کره‌جنوبی در مورد مربی آنها صادق نیست.

سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه چوی می‌تواند نظرات خود را داشته باشد، اما این نظرات تنها باید در ذهنش باشد و هرگز نباید به زبان بیاید، تاکید کرد: ما بهترین امکاناتی که در تهران داشتیم را در اختیار کره‌جنوبی قرار دادیم و بر خلاف صحبت چوی که گفته بود پیش از بازی تمرین نکرده است، روز قبل و همچنین روزهای پیش که این تیم در تهران حضور داشت، تمرینات این تیم با توجه به قوانین فیفا و زیر نظر ناظر بازی، به نحو احسن انجام شد.

کی‌روش در ادامه خاطرنشان کرد:  من این مربی را به  چالش می‌کشم تا به هواداران فوتبال کره‌جنوبی اثبات کنم که در بازی مقابل ازبکستان تمام توان خود را بکار بسته است.

در ادامه خبرنگار کره‌ای از این سوال را مطرح کرد که آیا شما دیروز گفته‌اید برای چوی پیراهن ازبکستان را هدیه خواهید داد؟ که وی اظهار داشت: بله این هدیه‌‌ای از سوی ما است و امیدوارم شجاعت پوشیدن این پیراهن را داشته باشد.

سرمربی تیم ملی ایران در پایان گفت: ما به کره‌جنوبی آمده‌ایم تا فوتبال خوب خودمان را ارائه دهیم و برای جنگ به اینجا نیامده‌ایم. در روزهای آینده تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا آماده‌سازی کاملی برای حضوری مقتدارانه مقابل کره‌جنوبی داشته باشیم.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در هفته دهم و پایانی از مرحله انتخابی جام جهانی 2014 برزیل روز سه‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه مون‌سو شهر اوسان برگزار می‌شود.

کد خبر 2075445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha