۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۱۴

گزارش تمرین پرسپولیس؛

شاگردان دایی به هفت دروازه حمله کردند/ تجلیل از دو جانباز دفاع مقدس

شاگردان دایی به هفت دروازه حمله کردند/ تجلیل از دو جانباز دفاع مقدس

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین عصر امروز به سمت هفت دروازه حمله کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که صبح امروز پنجشنبه به تمرین پرداخته بودند، عصر امروز نیز از ساعت 17:30 در ورزشگاه درفشی‌فر تمرینات خود را برگزار کردند. در این تمرین حمیدرضا علی‌عسگری که آسیب دیده بود به طور جداگانه زیر نظر پزشک تیم به تمرین پرداخت.

بازیکنان تیم پرسپولیس در این تمرین پس از گرم کردن به کار با توپ پرداختند. پس از آن کار تاکتیکی در دستور کار قرار گرفت. علی دایی برای تمرین عصر امروز تمرینات با نشاطی را در نظر گرفته بود و بازیکنان در نصف زمین و در دو گروه به رقابت با هم می‌پرداختند و هفت دروازه کوچک در نظر گرفته شده بود که بازیکنان پس از عبور از موانع، دروازه‌ها را هدف می‌گرفتند.

سعید شیرینی و محمد پنجعلی در تمرین امروز حضور داشتند که در این بین شیرینی دقایقی را با هواداران صحبت کرد. سیدمهدی سیدصالحی و کفشگری دو مهاجم تازه وارد این تیم در تمرین امروز آماده نشان دادند. بیش از صد هوادار پرسپولیس نیز در تمرین حضور داشتند که علی دایی و اعضای تیم را به شدت تشویق می‌کردند.

بر اساس اعلام سایت باشگاه پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز محمد رویانیان و علی دایی از دو جانباز هشت سال دفاع مقدس که در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شده بودند، استقبال کردند. رویانیان در حاشیه تمرین امروز از این دو جانباز تجلیل کرد.

کد خبر 2075530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha