۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵

حجت الاسلام عبداللهی:

انطباق قوانین جمهوری اسلامی با خاستگاه های جدید دنیا هنر امام(ره) بود

انطباق قوانین جمهوری اسلامی با خاستگاه های جدید دنیا هنر امام(ره) بود

اراک - خبرگزاری مهر: معاون قضایی داگستری استان مرکزی گفت: انطباق قوانین جمهوری اسلامی با خاستگاه های جدید در دنیا هنر امام راحل بود.

حجت الاسلام قاسم عبداللهی در حاشیه رای گیری امروز به خبرنگار مهر گفت: امام(ره) توانست با تطبیق قوانین جمهوری اسلامی با خاستگاه فعلی دنیا که به صورت انتخابات برگزار می شود ایران را هم ردیف تمامی این کشورها قرار دهد و ایران را از عقب ماندگی مبرا سازد.

وی با بیان اینکه در دموکراسی، انتخابات پذیرفته شده قسمت عمده ای از دنیای فعلی است افزود: در تمام فضاهایی که مسئولین اجرایی و قانون گذار از طریق انتخابات برگزیده می شوند امروز در اکثریت هستند.

حجت الاسلام عبداللهی ادامه داد: در نظام سیاسی هنر امام (ره) در این بود که تشکیلاتی ایجاد کردند تا از نظر مذهبی و سیاسی بالاترین جایگاه را برای نظارت به انتخابات داشته باشد و امروز شاهدیم با اصلاح قانون ریاست جمهوری طی سال گذشته قوه قضاییه نیز به این صورت که رییس کل دادگستری و دادستان از مسئولان و اعضای ثابت هیئات های اجرایی هستند که دخالت مستقیم در اجرای انتخابات دارند.

وی اضافه کرد: امروز تایید صحت و روند انتخابات از سوی قانون بر عهده هیئت های اجرایی گذاشته شده که این امتیاز ویژه این دوره از انتخابات است که امیدواریم این انتخابات پرشورترین و سالمترین انتخابات نظام ایران باشد.

کد خبر 2075657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha