۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۳۹

حجت الاسلام كوثري:

انتخابات وحدت و همدلي مردم ايران رابه دنيا نشان مي دهد

انتخابات وحدت و همدلي مردم ايران رابه دنيا نشان مي دهد

شيروان - خبرگزاري مهر: امام جمعه شيروان با اشاره به مشاركت گسترده مردم ايران در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا، گفت: انتخابات امروز وحدت و همدلي مردم ايران را به جهانيان نشان مي دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسين كوثري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته مركز شهرستان شيروان كه در محل مسجد جامع شهر شيروان برگزار شد، به بيان چشم انداز آينده جهان پرداخت و گفت: به استناد آيات قرآن كريم، تاريخ آينده جهان در دست متقين و صالحين و صابرين خواهد بود.

وي اضافه كرد: بر اين اساس حكومت جهاني در نهايت از آن كساني خواهد بود كه توانسته باشند خود را مديريت كنند و بر مبناي خداوند و دين مبين اسلام زندگي كرده باشند.

حجت الاسلام كوثري در ادامه با تبريك به مناسبت فرا رسيدن اعياد شعبانيه و عيد حضور حماسي مردم در پاي صندوق هاي راي و خلق حماسه سياسي، اظهار داشت: اين انتخابات بيش از گذشته عزت، اقتدار، وحدت و همدلي مردم ايران را جهانيان نشان داده و دشمنان نظام اسلامي را مايوس خوهد كرد.

وي افزود: امروز مردم با احساس تكليف به پاي صندوق هاي راي آمدد و منتخبين مردم نيز بايد توجه داشته باشند كه با قانون مداري و ولايت پذيري، در راستاي تحقق اهداف مردم كمر همت بسته و خواسته هاي به حق آنها را تحقق بخشند.

خطيب نماز جمعه شيروان گفت: كانديداهاي اين دو انتخابات بايد به نتايج آرا احترام گذاشته و همان گونه كه رهبري عزيز فرمودند پس از اعلام نتايج فريب نخورده و نگذارند شيريني حضور مردم به تلخي بدل شود.

وي تصريح كرد: امروز مردم ايران با حضور حماسي در پاي صندوق هاي راي پاسخ دندان شكني به دشمنان خواهند داد و ثابت مي كنند كه همچون گذشته استوار و پايدار به آرمان هاي شهدا و امام راحل پايبند هستند.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان شيروان همچنين با گراميداشت روز پاسدار و جانباز، پاسداران و جانبازان كشور را سرمايه هاي ايران اسلامي دانست و گفت: اين عزيزان حق بزرگي بر گردن ملت ايران دارند و بهترين قدرداني از زحمات آنها نيز پاسداري از نتيجه تلاش هاي شهدا و جانبازان يعني نظام جمهوري اسلامي است.

کد خبر 2076062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha