۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۳۸

آیت الله جباری:

دشمنان برای حضور کمرنگ ملت ایران در انتخابات برنامه ریزی کرده اند

دشمنان برای حضور کمرنگ ملت ایران در انتخابات برنامه ریزی کرده اند

بهشهر - خبرگزاری مهر: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان برای کمرنگ کردن حضور ملت در انتخابات ایران برنامه ریزی کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید صابر جباری ظهر جمعه پس از حضور در مسجد امام جعفر صادق(ع) این شهرستان رأی خود را به صندوق انداخت.

وی در حاشیه رای گیری مشارکت مردم در انتخابات امسال را نیز بالا و چشمگیر خواند و یکبار دیگر ملت ولایتمدار ایران اسلامی دست به خلق حماسه سیاسی بزرگی خواهند زد.

جباری ادامه داد: با توجه به این که دشمنان قسم خورده نظام برای آسیب رسانی به کشور و ایجاد اختلاف بین مردم و مسؤولان، میهن مان را در حصر اقتصادی قرار داده اند باید شاهد خلق حماسه در این بخش نیز باشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز همه دنیا چشم به حضور ملت ایران دوخته اند، خاطرنشان کرد: به یقین حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی پاسخ کوبنده ای به همه تلاش های مذبوح بیگانگان خواهد بود.

وی افزود: مردم بارها نشان داده اند که قوام و دوام این نظام را با آرای خود به رخ استکبارجهانی می کشند و همواره این سرافرازی برای امت ما متجلی است ولی استکبار دست از دشمنی برنمی دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود بیان داشت: مردم میهن اسلامی در ادوار مختلف همواره وفاداری خود به انقلاب و نظام را ثابت کرده اند و در همه صحنه ها حضور داشته اند.

24 خرداد روز خلق حماسه سیاسی ملت ایران است.

کد خبر 2076111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha