۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۰۴

بامری:

مردم با حضور حماسي در پای صندوق های رای دشمنان را مأيوس کردند

مردم با حضور حماسي در پای صندوق های رای دشمنان را مأيوس کردند

بندرعباس - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان گفت: مردم با حضور حماسي خود در پای صندوق های رای دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را مأيوس کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، گل محمد بامری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم ثابت کرده‌اند که دلخوري از برخي مسئولان را به پاي نظام نمي‌نويسند و براي دفاع از نظام در تمامي صحنه ها حاضرند و اعمال فشارها باعث شده مردم ايران دشمن‌شناس شوند.

وي با بيان اينکه امام خميني(ره) از خرداد 42 حکومت اسلامي را تبيين کرد، اظهار داشت: انقلاب اسلامي از 15 خرداد سال 42 شروع و در بهمن 57 با استقرار حکومت اسلامي به نتيجه رسيد.

بامری ادامه داد: نظام اسلامي بعد از پيروزي انقلاب در حال برنامه‌ريزي براي ارائه الگوي جديدي از حکومت اسلامي بود که دشمن با انجام تهديدات مختلف به دنبال ساقط کردن نظام بود و  با تهديد سخت، نيمه‌سخت و جنگ نرم عليه انقلاب اسلامي اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ مقاومت در کشور به خاطر بهاي سنگيني که در جنگ و ايستادگي در برابر دشمن داديم عمومي شده و مقاومت امروز در مقابل تهديدات نيمه‌سخت و نرم دشمنان حاصل آن مقاومت‌ها است.

بامری با يادآوري اينکه دشمن با تهديدات نيمه‌سخت به بهانه‌هاي مختلف حقوق بشر و تحريم‌هاي اقتصادي کاري از پيش نبرد تصريح کرد: دشمن در اعمال تحريم‌ها و تهديدات نيمه‌سخت به ما فشار آورد که دست از آرمان‌هاي خود برداريم اما با تدبير امام راحل و بعد از ايشان مقام معظم رهبري از اين بخش از تهديدات نيز به سلامت عبور کرديم البته مردم در تأمين نيازهاي اساسي خود سختي و فشار را تحمل کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار  با اعلام اينکه اعمال فشارها مردم ايران را مقاوم‌تر و دشمن‌شناسي آنها را بيشتر کرد و دشمن بعد از اعمال تهديدات سخت و نيمه‌سخت به جايي نرسيد، بيان داشت: دشمن با جنگ نرم، نقطه اتکاي نظام اسلامي را هدف قرار داده و اين تهديد بسيار خطرناک‌تر از جنگ و تهديدات سخت است.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ سخت دشمن روبروي شما ايستاده و او را مشاهده مي‌کنيد و مي‌توان با او مقابله کرد اما در جنگ نرم دشمن مشاهده نمي‌شود و مشخص نيست و دشمن در جنگ نرم با فشارهاي بسيار سنگين جوانان و در کل اعتقادات جامعه را هدف گرفته است.

بامری اضافه کرد: مقام معظم رهبري سال‌ها پيش نداي جنگ نرم و تهاجم فرهنگي را سر دادند اما در آن زمان برخي مي‌گفتند که ما با دنيا تعامل فرهنگي داريم و در واقع تعامل به اين شکل است که هر چه آنها مي‌گويند را انجام دهيم و دشمن داشته‌هاي فرهنگي ما را به يغما ببرد.

وی يادآور شد: مقام معظم رهبري بعد از گذشت مدتي لفظ شبيخون فرهنگي را مطرح کردند که تهاجم فرهنگي به شبيخون فرهنگي تبديل شده است و چند سال پيش ناتوي فرهنگي را مطرح کردند که در اين مرحله از جنگ نرم همه دشمنان ما جمع شدند تا فرهنگ ما را از بين ببرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار  با تصريح اينکه روحانيون و جوانان به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم جبهه فرهنگي قرار دارند، اظهار داشت: اگر در جنگ نرم و ناتوي فرهنگي در برابر دشمن شکست بخوريم همه دستاوردهاي انقلاب اسلامي را از دست خواهيم داد، پس بايد هوشيار بود.

وي افزود: دشمن با استفاده از جنگ نرم باورهاي مردم را هدف گرفته و اگر بتواند دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و حوزه‌هاي علميه را تحت تأثير قرار دهد تسليم شدن ما به راحتي اتفاق مي‌افتد، پس بايد مراقب بود.

بامری در ادامه با بيان اينکه دشمن برنامه‌ريزي کرده که مردم در انتخابات حضوري کم‌رنگ داشته باشند افزود: در فتنه سال 88 برخي فريب‌خوردگان در فضاي غبارآلود عدم تشخيص حق از باطل؛ اموال عمومي را تخريب کردند البته با تدبير هوشمندانه مقام معظم رهبري مردم وقتي متوجه شدند که چه کساني پشت سر فتنه قرار دارند با خلق حماسه 9 دي، فتنه به پايان رسيد.

وی ادامه داد: مردم ايران همواره ثابت کردند که با تمام فشارهايي که به آنها از سوي دشمنان وارد مي‌شود دلخوري خود را از مسئولان، به پاي نظام نمي‌نويسند و براي دفاع از نظام هميشه حاضر هستند.

 

 

 

 

 

کد خبر 2076151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha