۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۳۸

سردار یوسفعلی زاده:

حضور حماسی مردم در انتخابات فریاد مرگ برآمریکاست

حضور حماسی مردم در انتخابات فریاد مرگ برآمریکاست

بجنورد - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات، نشانگر فریاد مرگ برآمریکای آنان است که در جای جای میهن اسلامی طنین انداز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسینعلی یوسسفعلی زاده پیش از ظهر جمعه و به هنگام انداختن رای خود به صندوق آرا، در جمع خبرنگاران گفت: حضور مردم در این انتخابات در واقع تکرار فریاد مرگ بر آمریکا است.

وی حضور گسترده و با نشاط مردم مومن، انقلابی و با بصیرت مردم خراسان شمالی را موجب شادی قلب های مومنین و علاقمندان به نظام اسلامی در سراسر دنیا عنوان کرد و گفت: بدون شک این حضور موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم و اثرات تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و جامعه اروپا را از بین می برد.

یوسفعلی‌زاده تلاش دشمنان نظام را برای از پا در آوردن مردم از طرق مختلف به ویژه تحریم های اقتصادی بیهوده خواند و تصریح کرد: ملت بزرگ ایران برای حفظ دستاوردهای انقلاب و ارزشهای اسلامی تا پای جان ایستاده و در مقابل دنیای کفر استقامت و ایستادگی می کنند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) انتخابات امروز را سرنوشت ساز و مهم توصیف کرد و گفت: حماسه سیاسی که امروز توسط ملت بزرگ ایران رقم خواهد خورد، به عنوان نقطه عطفی در تاریخ نظام اسلامی ماندگار خواهد شد.

وی به مردم توصیه کرد که امروز تلاش کنند تا با بهره گیری از بصیرت و آگاهی خود، بهترین و صالح ترین افراد را برای مسئولیت های شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین برای مسئولیت خطیر ریاست جمهوری دوره یازدهم برای چهارسال آینده برگزینند.

کد خبر 2076201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha