۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۳۸

کارخایی در گفتگو با مهر:

ملت ایران بار دیگر با وحدت و همدلی در انتخابات حاضر شدند

ملت ایران بار دیگر با وحدت و همدلی در انتخابات حاضر شدند

سمنان - خبرگزاري مهر: مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان با اشاره به اینکه این بار نیز ملت ایران با وحدت و همدلی در انتخابات حاضر شدند، افزود: ملت بيدار و فهيم ايران در بحث انتخابات گوش به فرمان رهبري آماده مقابله با هر فتنه اي است.

ايرج كارخايي در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات افزود: این بار نیز ملت ایران با وحدت و همدلی در انتخابات حماسه آفرین خواهند بود و همانند انتخابات گذشته تمامی اقشار ملت در انتخابات شرکت و دشمنان را مایوس و توطئه آنها را خنثی می کنند.

وي با بيان اينكه انتخابات بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، یک نعمت الهی است که باید همه مراقب باشند و از آن پاسداری کنند اظهار داشت: در بحث انتخابات ملت بيدار و فهيم ايران گوش به فرمان رهبري آماده مقابله با هر فتنه اي است.

کارخايي تصريح كرد: در این شرایط حساس که ترفندها و عملیات سیاسی دشمن بر علیه ملت در حال تشدید است ملت ایران باید با برگزاری انتخابات خوب و با مشارکت بالا و گسترده گام بلندی برای خلق حماسه سیاسی بر دارند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان گفت: در اين روز با راي قاطع خود به نامزد اصلح و انتخاب رييس جمهوري قوي و اصلح، سيلي محكمي به صورت استكبار و در راس آن شيطان بزرگ بزنيم.

وي خاطرنشان كرد: مردم در صف هاي بزرگ با نشاط و با قصد قربت همراه با اخلاص به نداي رهبري معظم انقلاب لبيك گفته و قلب آقا امام زمان (عج) و رهبري معظم انقلاب را شاد کرده اند.

كارخايي حضور اقشار مختلف مردم استان سمنان در عرصه انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي كه نمادي از حقانيت نظام اسلامي ايران و وفاداري به آرمان هاي انقلاب را ياد آورشد و تاكيد كرد: نبايد در ميان بازار داغ تبليغات نامزدها، توطئه هاي دشمنان و سناريوهاي چند لايه و پيچيده آنها را كه براي انتخابات طراحي و تدارك ديده شده، فراموش كرد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان در خاتمه با اشاره به اينكه حساسيت اين روز و رسالت بزرگ مردم در تشخيص فرد اصلح و خلق حماسه سياسي نقطه‌اي است كه دشمن از مدتها قبل آن را نشانه رفته است گفت: اين حضور گسترده آحاد ملت در پاي صندوق هاي راي، چشمان غفلت زده و خواب آلود دشمنان را كور خواهد كرد.
 

کد خبر 2076203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha